Попробовали полетать на Боржаве на скорости чуть выше балансировочной :
https://youtu.be/TVJUzu43Hz8
Borzhava Speedrun
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Borzhava Speedrun
Повторюсь и тут:
Круто получилось, молодцы!
А треки, треки-то есть? Поделитесь?
На скоростях проявились нюансы, например на 3:19 видно, что неопреновые "крылышки" или "карманы" под локти в подвеске скорее лишнее сопротивление создают, чем улучшают аэродинамику.
Частенько маршрут "забега" проходил поперёк тросов канаток, низко над опорами... Там много таких мест? М.б. перепроложить маршрут с целью обойти потенциально опасные препятствия?
Круто получилось, молодцы!
А треки, треки-то есть? Поделитесь?
На скоростях проявились нюансы, например на 3:19 видно, что неопреновые "крылышки" или "карманы" под локти в подвеске скорее лишнее сопротивление создают, чем улучшают аэродинамику.
Частенько маршрут "забега" проходил поперёк тросов канаток, низко над опорами... Там много таких мест? М.б. перепроложить маршрут с целью обойти потенциально опасные препятствия?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
-
- Сообщения: 76
- Зарегистрирован: Пт окт 16, 2015 21:23
Re: Borzhava Speedrun
1.Треки аналізуються
2. Так, крильця вимагають дуже чіткого перебалансування. Навіть Том Вайсенбергер на своїй старій підвісці їх підрізав, а деякі пілоти взагалі гудзики пришивають і пристібують Я бачу тенденцію відмови від таких крилець на користь більш стриманих рішень. Наприклад, на моїй підвісці крильця ушиті і флатерять значно менше (але чітко видно інші проблеми). Взагалі, подібні польоти - хороштй тест для перевірки регулювання підвісок і апаратів. Є привід для роздумів.
3. Я так і знав, що ти на це зреагуєш В цих місцях, в принципі, проблема була одна - опинитися там достатньо низько, що було дуже непросто (і вийшло достатньо низько тільки у Жеки). Про маршрути - думаємо, як зробити їх і видовищними, і безпечними.
2. Так, крильця вимагають дуже чіткого перебалансування. Навіть Том Вайсенбергер на своїй старій підвісці їх підрізав, а деякі пілоти взагалі гудзики пришивають і пристібують Я бачу тенденцію відмови від таких крилець на користь більш стриманих рішень. Наприклад, на моїй підвісці крильця ушиті і флатерять значно менше (але чітко видно інші проблеми). Взагалі, подібні польоти - хороштй тест для перевірки регулювання підвісок і апаратів. Є привід для роздумів.
3. Я так і знав, що ти на це зреагуєш В цих місцях, в принципі, проблема була одна - опинитися там достатньо низько, що було дуже непросто (і вийшло достатньо низько тільки у Жеки). Про маршрути - думаємо, як зробити їх і видовищними, і безпечними.