Страница 2 из 2

Re: Воскресенье 03.09

Добавлено: Пн сен 04, 2017 20:56
.om
Ivan писал(а):А на рахунок того, що його важко вивести з цього крєну
хорошо бы тебе с Гошей или Лилей на ету тему пообшаться - они на нем летали, хоть и давно.
Лысенко на нем тоже летал - но еше давнее и немного : )

Возможно етот апарат любит управление больше по крену - как Discus например.

возможно там и highsiding присутствует - в повороте надо висеть нe по центру а немного на вывод из крена - ето особенно заметно в слабых потоках и нулях ( в сильных потоках будет нейтраль)

в обшем надо разбираться
а может просто привыкать : )

Re: Воскресенье 03.09

Добавлено: Вт сен 05, 2017 15:58
KhaitD
Поправка: тот дельтоубийца налетел на аппарат когда запускали Олега.
Пока моё кино делается, можете посмотреть на парапланериста: https://drive.google.com/open?id=0B3nlW ... lyb1R5WGpJ
Он вроде в порядке, может уже и с больницы выписали!

Re: Воскресенье 03.09

Добавлено: Вт сен 05, 2017 16:55
-tyt--
KhaitD писал(а):Поправка: тот дельтоубийца налетел на аппарат когда запускали Олега.
Пока моё кино делается, можете посмотреть на парапланериста: https://drive.google.com/open?id=0B3nlW ... lyb1R5WGpJ
Он вроде в порядке, может уже и с больницы выписали!
1. Исправил.
2. Ага, теперь понятно, что парик с негативки в склон влетел, а не как мне показалось с кача и разгона скорости.
Но вообще - хорошо, что живой. То, что целый - это ваще чудо-чудное. И головой он хорошо приложился, хотя был в шлеме и не головой вперёд падал. Сначала без сознания был, потом в очень сумеречном сознании - все признаки серьёзной ЧМТ.

Re: Воскресенье 03.09

Добавлено: Вт сен 05, 2017 18:13
-tyt--
Ivan писал(а): От відоси:
https://www.youtube.com/watch?v=hb6pXSq ... oKupwnAwNj
Моє враження: всеж таки літає аппарат на мінімальній швидкості. Тому і колбасить його вправо-вліво кожним поривом, і мені здалося, що зривається він легко. А звичайно це свідчить, що в тебе польот відбувається близько до критичного куту атаки і мале його збільшення призводить до зриву.
І мені з відео здалося, що ти працюєш переважно по крену, і дуже непомітно мало по тангажу. Можливо, саме в цьому причина важкості керування.

Зауваження до довгого польоту (https://www.youtube.com/watch?v=hb6pXSq ... oKupwnAwNj) :
1. Майже ніколи не озираєшся до повороту, а тільки вже в його ході дивишся назад - погано.
2. На 28:25 заклав розворот "проти шерсті", вірніше, проти звичайного трафіку польотів біля схилу. Хоча і озирнувся гарно перед цим, але всерівно - це рух "проти шерсті", і там міг в лоба тобі прийти хтось, хто летів звичайним маршрутом, а ти його не помітив.Та ще й на висоті не вище кромки - навіщо? На такій висоті треба вісімками працювати. Якщо там поток є, то ти будеш вище схилу вже через 1,5-2 вісімки, і спіруліруй собі в задоволення.