Рабочие руки нужны

Обсуждаем полёты в Ходосовке и на выезде
Ответить
Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Рабочие руки нужны

Сообщение -tyt-- » Пт фев 02, 2018 16:10

Собственно я о том, что в клубе есть два аппарата, которые требуют доводки и облёта: "Баклажан" и "Контакт".И нужны эти аппараты в первую очередь учлётам, которые сейчас на УТ-шках летают.
Чтобы к моменту, когда вы вылетаетесь из УТ-шек, у вас уже бы были аппараты для перехода на следующий уровень.
Я могу ими заниматься и один, но это будет долго и во время занятий с железом я не смогу инструкторить.
Поэтому:
1. Крайне приветствуетя участие учлётов в работе с данными аппаратами. Особенно в нелётные дни. Чтобы не отвлекаться и не пропускть из-за возни с "железом" лётные дни.
2. На Горе не хватает инструктора, который мог бы работать с учлётами, чтобы я смог заняьтся этими аппаратами. Одна Люда фихзически не успеет бегать между двумя стартами и обслуживать четырёх учлётов.
3. Или наоборот, я буду рад, если кто компетентный сможет заниматься с аппаратами, командовать учлётами. А я тогда смогу спокойно заниматься обучением.

И в первую очередь энтузиазм от учлётов должен исходить, это же вам аппараты! У инструкторов свои аппараты есть.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Vol_odya
Сообщения: 9
Зарегистрирован: Вс май 28, 2017 21:11

Re: Рабочие руки нужны

Сообщение Vol_odya » Чт фев 08, 2018 10:50

Я тільки за щоб ремонтувати апарати, от тільки в мене не часто виходить приїжджати.
Але коли зможу буду допомагати.

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Рабочие руки нужны

Сообщение -tyt-- » Чт фев 08, 2018 12:59

Справа у тому, що є потреба не у чистих "виконавцях", а у людях, що зацікавлені трохи і ініціативу проявляти, хочаб просто виконувати більш широкі задачі.
Поясню:
Для виконання робіт типу "просверли тут отвір такого діаметру" всерівно потрібен інструктор, що буде вказувати де свердлити, яким сверлом і який болт туди вставляти. Згоден, тут часто є потреба в кваліфікації і інструктор потрібен.

А от для задач типу "взяти троса, відвезти в Аерос, там дати Шпаку щоб він зробив такі самі, як будуть готові зв'язатися з Сєргєєвим, взнати в нього ціну, взяти у мене потрібну суму з клубної каси, завезти гроші в Аерос, забрати троса і привезти їх на Гору" - потрібно більше часу виконавця, більше його кроків без "інструктора над душею".
Чи під керівництвом інструктора наміряти довжину ременів підчепу/страховки, замалювати їх конструкцію, поїхати до Наконечного чи в Аерос, замовити їх виробництво, оплатити замовлення, доставити деталі на Гору, під керівництвом інструктора надіти їх на місце. До речі, це потрібно зробити для обох апаратів.

Ще класс задач: є дві парні деталі, що потребують доробки. Одну доробити під керівнитвом інструктора, а другу вже без нього зробити симетрично, використовуючи ту ж технологіію і розміри, що навчилися під керівництвом інструктора.

І головне, для кожного з апаратів потрібен "керівник поекту", тобто, людина, яка володіє інформацією що потрібно робити ц цим апаратом, які завдання і кому роздані, слідкувати за виконанням задач і питати в інструктора, якщо щось не зрозуміло. І "керівник проекту" має проявляти ініціативу у власне роботах по апарату. Наприклад: у нельотний вихідний спитати інструктора виїхати з ним на Гору для того, щоб працювати на апараті, показати що і як зробити, показати як зняти чи одіти потрібні запчастини.

Да хоча б таке: приїхали на Гору, льотний день. А от "Керівник проекту" не тільки відносить УТ-шку, на якій літає, а організує виніс і апарату, яким "керує". І у перервах між польотами разом з інструктором і під з допомогою інших учльотів займається цим апаратом. Тоді інструктор може в один день і польотами керувати, і консультувати доробку апаратів. А інакше, коли "Баклажан" і "Контакт" лежать в ангарі, інструктор може або займатися польотами, або апаратами.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Ответить