А теперь субботний восток бают
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: А теперь субботний восток бают
Дима, Ваня, Андрей, роликами своими делитесь, а?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
- PokrovskiyY
- Сообщения: 341
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 11:22
Re: А теперь субботний восток бают
Стремно было)
Да, верно, меня отворачивало, я не настаивал, теперь буду понимать, что это)-tyt-- писал(а): ↑Пн апр 16, 2018 17:33По тактике:
1. Далеко от склона. В поля стоит выходить если у тебя есть запас высоты для возвращения к кромке в случае просадки. А ты ходишь над дорогой на высоте чуть выше кромки.
2. Мне показалось, что ты частенько отворачивал, когда аппарат сам начинал отворот от склона. И этим ты терял возможность вломиться в поток и полноценно развернуться в наборе.
- Ivan
- Сообщения: 74
- Зарегистрирован: Пт сен 11, 2015 21:38
Re: А теперь субботний восток бают
Я взагалі-то думав то апарат Андрія, який сів якраз переді мною. Ролика нема, тільки декілька секунд на старті.
Ось відео другого польоту - паріння в термодинаміку:
https://www.youtube.com/watch?v=ODK-pMy ... e=youtu.be
Про надто енергійне керування мені ще на горі говорив Жека Лисенко.
Ще на відео видно, що недостатньо ручку прижимаю коли повертаю, апарат просто сковзає і ноги не закидую.
Буду виправляти..
Окрім того, тестив прилад з лижею і телефоном. Лижу купив у Олега(корпус), причому Олег люб'язно погодився абсолютно безкоштовно спаяти мені начинку, за що йому велике Дякую)
Враження від приладу позитивні. Пищить краще, ніж у кармані), зі шкалою трохи незвично(є і цифрове відображення). Цікаво, чи немає у прозі режиму високого контрасту, щоб при вимкненій карті екран був чорним а не білим? На всі інші дані увагу навіть не звертав.
Результат за день:
- приблизно 18 хв нальоту.
- [Макс. висоту з треків не зміг визначити, на xcontext залити не можу.
- Право самостійних стартів.
- Облітав прилад
-
- Сообщения: 180
- Зарегистрирован: Ср сен 16, 2015 11:05
Re: А теперь субботний восток бают
Это делается путем потери небольшого кол-ва времени и тыканья в настройках страницы (или как оно у тебя называется).
Я у себя так сделал недавно, но еще не распробовал достаточно для оценки.
- Ivan
- Сообщения: 74
- Зарегистрирован: Пт сен 11, 2015 21:38
-
- Сообщения: 164
- Зарегистрирован: Пт ноя 13, 2015 22:11
Re: А теперь субботний восток бают
на посадке принимать растительность за поверхность землиIvan писал(а): Ось відео другого польоту - паріння в термодинаміку:
https://www.youtube.com/watch?v=ODK-pMy ... e=youtu.be
- Rei
- Сообщения: 134
- Зарегистрирован: Вс сен 06, 2015 21:38
Re: А теперь субботний восток бают
Ролик с С-15 не записался, т.к. видимо забыл включить камеру...
Зато есть видео полета на ДТ
https://youtu.be/EvKiAMjAJQw
- KhaitD
- Сообщения: 371
- Зарегистрирован: Вс сен 06, 2015 23:25
- Откуда: Киев
- Контактная информация:
Re: А теперь субботний восток бают
Хаиту и Цуркану - право самостоятельных стартов
Спасибо
Кино:
https://youtu.be/2Z7Gek1KbWg?list=PLoAW ... 6WfEiknoWN
Если смотреть с ПК то под видео есть кликабельные временные ссылки.
Крен сейчас я не замечал (может из-за той латы) в 4м полёте видно что повороты в обе стороны идут с одинаковыми усилиями, а в предыдущих в право легче поворачивает из-за направления ветра и скорости до поворота.
В итоге около 30 мин в копилочку налёта на ДТ, начинаем по-тихоньку понимать друг-друга
Треки:
https://www.xcontest.org/world/en/fligh ... 2018/09:57 +56м;
https://www.xcontest.org/world/en/fligh ... 2018/11:29 +91м;
https://www.xcontest.org/world/en/fligh ... 2018/13:08 +29м;
https://www.xcontest.org/world/en/fligh ... 2018/14:55 +11м;
Если будут замечания, буду рад их исправить.
Полетели
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: А теперь субботний восток бают
Ховаєш? Стидно?
Не переймайся, я шуткую. Андрія - то Андрія, я за день вас вже попутав усіх.
Все є у налаштуваннях: Настройки-Экран-Цвет фона
Я потроху готую мануал, там усе буде.
Із того, на що ти не звертав увагу, а марно:
цифрові покази вертикальної швидкості варто налаштувати із усередненням. Усереднення за 10-15 секунд. Тоді графічний вар і пищалка тобі кажуть миттєву швидкість підїйому, а цифірка - загальний результат за спіраль. Короче, прийди у клуб і приладом - розкажу що до чого.
З цим розібратись краще зараз, ніж в Одаєві. Спитай у Жеки, він допоможе.
Зараз
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: А теперь субботний восток бают
1. Про твій поганий розбіг одразу Женя Лисенко висловився. Культурно, але негативноIvan писал(а): ↑Пн апр 16, 2018 22:30
Ось відео другого польоту - паріння в термодинаміку:
https://www.youtube.com/watch?v=ODK-pMy ... e=youtu.be
Через те і просадка після відриву.
2. Спочатку дуже далеко від кромки літав. Після другої хвили підійшов вже ближче.
3. На третій хвилині спіраль на рівні кромки - зайвий ризик. До того ж, в тебе не самий керований апарат для такихї трюків А замість трюків потрібно було піти до старту, де інший дельтаплан впевненно набирав в потоках. Ви і вдвох би там помістились
4. Судячи по тому, де крутився (над кар'єром і правіше), ти не враховував, що потоки зносить косяком вліво. А їх статкувало вліво у той день сильно.
5. Не враховував, що потоки мають цикли сходу. Те, що поток там був, не означає, що він там буде постійно. Він сходить, потім пауза для накопичення теплого повітря, потім знову сходить. І якщо прилетів у місце, де потік був, а його там немає, то це не значить, що ти його не знайшов. Це значить, що потоку тут ще нема, треба летіти в інше місце чергових потоків, а сюди повернутися через деякий час - перевірити.
6. Тобі казали, шо рукава одягу, що бовтаються у потоці, зжирають 1-2 одиниці аеродинамічної якості апарату? В тебе дуже багато цієї якості?
7.Але всерівно далеченько від схилу ходив. Ти знаєш, що схил і кромка - це тригери потоків? У полі вони теж відриваються об лісополку, але менше і ще далі.
8. Питання до двох карабінів: це тому що у апарата підцеп короткий? При нагоді б подовжити його.
Чи у підвіски? Тоді точно замінити цей старий фал, якому вже років як тобі, мабуть. І поговорити з Ігорем про те, щоб якось приховати ділянку фала від слайдеру до парашуту. А то бовтається так, що легко зачепитись і доведеться парашут перевкладати. Да і опір зайвий...
9. На 9:50 марно полетів до кладовища, на малій висоті там точно нічого не світить. А от неприємності від посадки в роторі від лісополки легко вихватити. Молодець, що повертаючись від кладовища не тиснувся до схилу. У південний косяк це небезпечно дуже, Артем Кононенко може засвідчити.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS