Выходные, занятие

Обсуждаем полёты в Ходосовке и на выезде
Закрыто
Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1947
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Выходные, занятие

Сообщение -tyt-- » Ср авг 15, 2018 15:36

Расширенная версия Настиных полётов, со съёмками с килевой и моими комментариями, поехали:
Первый из записаных:
https://youtu.be/r02BR1thWg4 и https://youtu.be/WTJjPV_w7nU
На старте прошиб: сначала, с первых шагов, нос задирается (это видно по поднятию носа над горизонтом на килевой камере 0:17-0:19) - плохо. Но потом, в процессе разбега аппарат грамотно задавливается и далее к скоростям вопросов нет.
В полёте сильно отжимаешься от ручки, задирая голову и плечи вверх. Это не правильно - оно сужает диапазон доступного управления, да и просто утомляет в длительных полётах. И проверить скоростной режим по положению ручки относительно тела в таком режиме не получится.
И управлению это сильно мешает: с поднятыми плечами ты можешь смещаь в стороны только ноги, что ты активно и делаешь. Но лучше помогать им и весом всего тельца, что "выше пояса". А для этого необходимо лежать в подвеске ровно и смещаться ровным телом параллельно килевой. Потренируемся в учебной трапеции.
По курсу рулишь активно, но только кренами, без работы по тангажу. Из-за этого аппарат раскачивается по крену-курсу, полёт становится "вихлястым". В след. раз на учебной трапеции повисим-потренируемся. Посадка - отлично.

ЗЫ Похоже, что это второй полёт в день, а первый был в вертикали и со взмыванием на посадке. Помнишь, я потом тебе рассказывал про выдерживание, если к земле на повшенной скорости подходишь?
Второй:
https://youtu.be/H7zPEQ5ivdI и https://youtu.be/B6XWa-lXTkA

На разбеге тоже заброс угла, а потом задавливание.
При перехвате немного аж придавила аппарат, из-за чего скорости аж слишком, а высоты наоборот - мало осталось.
Зато потом подвесила аппарат (0:52 на килевой камере или 0:10 с земли). Похоже, что тут тебе помог и порыв встречного ветра, со старта это не выглядело так криминально.Т.е. ты чуть послабила ручку, одновременно встречный порыв тебе носик подкинул, а ты не компенсировала его прижатием, но оставила "как есть". В результате скорость перед землёй у тебя сильно снизилась, а это не правильно!
Рулишь только кренами - потренируемся правильным поворотам.
Но останков скорости хватило для нормальой посадки - гут.
Потом продолжу.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1947
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Выходные, занятие

Сообщение -tyt-- » Ср авг 15, 2018 18:04

Як казала моя бабуся: "Наділи сандалі та пішли далі":

Третій з записаних.
З землі: https://youtu.be/bd9Q7OrzXYA, з кільової: https://youtu.be/HzQgD-PagLs

Під час розбігу закид кута тангажу наверх, відрив на надто велукому куті і малій швидкості (0:19 з кільової), а потім, після відриву, прибрання трапеції (0:21 з кільової) аппарат відчутно просів. Що налякало пілота і спричинило неперехват і продовження польоту в вертикалі.
В польоті побовтало погодою, апарат водив носом та перекидався з крена в крен. Настьона молодець, справилася, заспокоїла і гарно сіла. Але звернути увагу на розбіг потрібно. Бо виходить, що тут ти через недорозбіг-просадку втратила висоту і неперехопилась, а потім, такий старт не дасть тобі випарити.

Четвертий з записаних:
З землі: https://youtu.be/e_4N2Nm8_1c, з кільової: https://youtu.be/LAXbGCd44Zw
Старт, перехват - гарно.
Але вже в польоті, перед поворотом допустила задирання носа і втрату швидкості (0:34 з кільової або 0:04 з землі). Після цього майже штопорний поворот-зісковзування на опущене крило. Потім, побачила, що розвернулась на кут більший, ніж в польотному завденні (90 градусів, а задавалося не більше 45) і холоднокровно виправила курс на потрібний - молодець!
Знову віджимаєшся від ручки, потренуємо горизонтальне положення.
Посадка - гарна :smile:
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1947
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Выходные, занятие

Сообщение -tyt-- » Ср авг 15, 2018 18:22

П'ятий з записаних:
З землі:https://youtu.be/AXhkg8ndLrY з кільової:https://youtu.be/vT4QPVIFiDQ

Закидання кута на відриві, відрив з невеликим лівим креном, хоча й правильно боролася з ним - таке :( При чому, крен виник і довго виправлявся саме через великий кут атаки на відриві - зверни на цей момент увагу.
Під час перехвату трохи втратила швидкість, повертати наліво стала вже низько. Але викрутилась і встигла вийти з крену до посадки. Але саме викрутилась, посадка була майже без швидкості, Тільки відмінні посадочні якості УТ-шки та твоя мала вага дали тобі так викрутитися. Раніше, тобто, вище треба починати посадку. Наприклад, "Студент" в такій ситуації не сів би, а на швидкості торкнувся поверхні.
На ролику з землі мені здалося, що на стійку почала навиватися, точно? Тоді молодець, в тій ситуації це не було помилкою.

Шостий:
З землі:https://youtu.be/CM_jRJUawn4 З кільової:https://youtu.be/DkAkcKPx2gs
Закидання кута при старті помірне, гарний перехват та польот по прямій. А потім згадала про те, що повернути треба :) От і вийшов поворот надто низько, але з нього встигла вийти, арно сісти - молодець.
Тільки на старті не давай носу задертися і не починай так низько повороти.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 143
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Выходные, занятие

Сообщение Nastia Owl » Ср авг 15, 2018 19:43

Дякую за розбір :good:

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1947
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Выходные, занятие

Сообщение -tyt-- » Чт авг 16, 2018 13:18

Продовжуємо.
Сьомий.
З землі:https://youtu.be/7tJ61Juodgk і з кільвої:https://youtu.be/cRKxf2qwH-o

Тут мав місце не зовсім мені зрозумілий прокльов після відриву (0:03 з землі і 0:17 з кільової).
Ні, так-то я розумію, що основною причиною був таки задертий кут під час розбігу і приборка ручки після відриву - апарат "радісно" ухнув вниз щоб добрати швидкість.
Але справа в тому, що не виглядає ніс аппарата задертим дуже вже сильно під час розбігу. Так, тенденція неправильної динаміки тангажу (малий - великий - притиснути до нормального) в процесі старту у Насті є, але в цей раз максимум тангажу в допустимих межах.
Можливо, тут погода "допрацювала" - порив закінчився у момент відриву, а з ним різко впала і повітряна швидкість.
І на зйомці з землі в момент відриву, здається, Настьона спробувала встрибнути в апарат. Хоча, скоріше за все - здається.
Був би розбіг без закиду кута - шансів на прокльов було б менше. З іншої сторони, погодаа в ту неділю не дуже спокійна була. Мене, при старті з верху, теж просадило за кромкою, хоча до кромки я вже впевнено летів і вже в горизонталі. І раптом взяло і просадило - буває.
Так що спишемо на погоду.

Восьмий
З землі:https://youtu.be/6unS60GN_Ro з кільової:https://youtu.be/CEEABwPutcQ
Так, доводилося чекати рівного вітру, іноді, Настя була вимушена ставити апарат на землю, бо поки підняла - вітер закосив. То таке, буває... То нормально для дельтапланів.
Гарний розбіг, гарний контроль кута атаки, гарна боротьба з креном на розбізі.
Але погода таки пошвиряла по кренам і далі, в результаті не до перехвату стало. Для тих умов - то нормальне рішення.

Дев'ятий
З землі:https://youtu.be/rq14I_hAYCs з кільової:https://youtu.be/PGABwGrqOO4
НЯП то був завершальний політ за день.
Відмінний старт, без закиду кута під час розбігу! (Динаміка кута тангажа гарно видна з кільової камери по проміжку між передньою кромкою і горизонтом)
Можливо, причина відсутності просадки криється і у тому, що в цей раз не перетисла апарат після відриву і після перехвату. Можливо, це ще виясняти потрібно.
З самого початку розбігу був маааленький лівий крен, Настьона-молодець, його виправила в процесі. Навіть перерівняла і на відриві отримала через ще малий, але вже правий крен.
Вирівнняла і, виконуючи польотне завдання, підвернула вліво. Підвертала тільки креном, з малої висоти, тому трохи навіть "качнула" УТ-шку по крену. Треба буде потренувати виконання правильного повороту (стаття про повороти тут: http://www.hangglider.kiev.ua/instrukti ... орот[/b]. )
Гарна посадка.

В результаті: Насті звернути увагу на техніку старту, не допускати закиди тангажу.
Завтра на лекції розповім про виконання правильного координованого повороту і потренуємо його виконання на вихідні в учбовій трапеції та під дельтапланолм висячи.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Николай
Сообщения: 19
Зарегистрирован: Ср июн 20, 2018 19:43

Re: Выходные, занятие

Сообщение Николай » Пт авг 17, 2018 17:52

Затра занятие будет?

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1947
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Выходные, занятие

Сообщение -tyt-- » Пт авг 17, 2018 22:40

Да, в субботу будет. За воскресенье - посмотрим, и звоните Люде за воскр. Тел. Люды тут: http://hangglider.kiev.ua/instruktion/faq.html
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

luda
Сообщения: 364
Зарегистрирован: Сб сен 05, 2015 22:47

Re: Выходные, занятие

Сообщение luda » Пт авг 17, 2018 23:26

Дабы народ не путался, предлагаю эту тему закрыть, поскольку уже есть новая.
Если только Марчук не имеет чего сказать по уже состоявшимся полётам :)
Да пребудет с нами Подъёмная сила!

luda
Сообщения: 364
Зарегистрирован: Сб сен 05, 2015 22:47

Re: Выходные, занятие

Сообщение luda » Сб авг 18, 2018 17:25

Тема закрыта.
Ходите в новую тему :)
Да пребудет с нами Подъёмная сила!

Закрыто