Занятия на выходных (новая тема)

Обсуждаем полёты в Ходосовке и на выезде
Закрыто
Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Пн авг 19, 2019 13:05

Переделали "Контакту" стойки на трубу 28Х1,5.
Потом пошли на западный склон, вернее в долину, побегать при северном ветре.
Оказалось, что Настя, когда концентрируется на разбеге, вполне прилично разбегается, не допускает заброса угла тангажа, и при этом вовсю активно борется с кренами от турбулентного ветра. Осталось не забывать так же стартовать и с верхнего старта ;)
Саша Улько так и не бегал, целый день косил траву сверху западной "Тропинки".
Костя, під час ремонту, активно допомагав: пиляв, кернив, а особливо із задоволенням робів те, що йому подобається: сверлив наскрізь!
Потім тинявся. З  Женєю Зайчуком запускав його модельки.
Павел с трудом поднимал аппарат, под конец пару раз смог пробежать. Сильно не хватает силенок или навыков. Нужно тренивоать то и другое.
Перворазник Антон сначала с трудом поднимал аппарат, потом приспособился и начал нормально бегать. Не отлично, но вполне удовлетворительно, я его направил делать страховку до следующего занятия.
Заехавший перворазник Александр начал нормально поднимать аппарат, под конец немного бегал. Медленно, но с положительной тенденцией. Не факт, что останется в дельтиках (возраст), но человек положительный.
Убегались, собрались и уехали.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Пт авг 23, 2019 15:24

Летную погоду (слабый восточный ветер) обещают на понедельник (он выходным объявлен).
http://meteo.paraplan.net/forecast/summ ... ace=100055
https://www.windguru.cz/589645
Кто из учлетов собирается быть?

Есть идея приехать в воскресенье во второй половине дня, возможно удастся застать вечернюю погоду, переночевать в палатках и с утра по полной использовать понедельничную погоду.
Есть "ентузазисты"-учлеты на такое приключение?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Nastia Owl » Пт авг 23, 2019 15:45

Буду в пн!

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Nastia Owl » Вт авг 27, 2019 12:33

І того: 4 польоти, три з яких у новій підвісці.
На крайньому польоті камера відмовилась працювати, але замість нього є відео з польоту Марчука :D
https://youtu.be/juJiN4TXDRQ
https://youtu.be/GiFkBwGTKdU - Марчук
https://youtu.be/MW3XOEOEClo
https://youtu.be/B4Mdv7k7u24

Matveich
Сообщения: 76
Зарегистрирован: Пт окт 16, 2015 21:23

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Matveich » Вт авг 27, 2019 16:54

Правого кріну у апарата нема, випадково?

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Nastia Owl » Вт авг 27, 2019 22:09

Matveich писал(а):
Вт авг 27, 2019 16:54
Правого кріну у апарата нема, випадково?
Можливо косило з півночі.

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Ср авг 28, 2019 15:40

Nastia Owl писал(а):
Вт авг 27, 2019 12:33
https://youtu.be/GiFkBwGTKdU - Марчук
Таке собі вийшло, особливо посадка. Деталі:
В першій половині дня чогось почував себе втомленим. Не знаю, жара тому причиною, зниження атмосферного тиску, сукупність факторів... Але особливого ентузіазму не відчував. Коли вдруге винесли апарат наверх, то побачили, що вітер роздувся, летіти в нього Насті було ще ранувато, то вирішив облетіти апарат і погоду собою.
Вітер іноді мав тенденцію косити з пн. (зліва), в повітрі точно косив, на полі сильно косив, але на старті дув практично в лоба - схил на себе довертав вітер. Я статував в помірний, не сильніше 3-4 м/с вітер.

На старті старався особливо контролювати тангаж і не дати апарату задрати носа - дивлячись на положення носа над горизонтом у відео - мені це вдалося, хоч щось зробив гарно.
Після відриву заложив правий крен вздовж схилу - сподівався не впустити можливість підпартити, якщо мене теж підтримає, як і Володю Гунічева. Апарат радісно ввалився в правий крен і крен швидко виріс більше, ніж я розраховував. А от виходив апарат із крену з зусилями - я відніс їх на особливості обтікання біля кромки, це часте явище. Довелось повисіти в лівому кутку трапеції і попрацювати ручкою по тангажу, а то схил був вже не далеко.
Але вийшов, вирівнявся вздовж схилу, ліг в підвісці - якось полЕтіли.
І було відчуття, що якось не так апарат летить.
Розворот на північ виконував десь над "Сталінградом" - довелось енергійно відкренити до впирання в куток трапації і сунуту ручку вперед, лише тоді апарат пішов у крен. А потім чи зійшов з потока над "Сталінградом", чи я перестарався з пиханням (дуже схоже - на відео ніс задертий сильно) - апарат у Настіних традиціях підзірвався вліво і вийшов з опусканням носа :?
Гаразд, летимо вздовж схилу, щось дискомфортно вишу, захотілося поправити положення ніг в підвісці і я трохи зігнув ноги в колінах. І несподіванно зачепився хвостом підвіски за нижній лівий повздовжній трос (0:23). І що погано - я не зрозумів, що зачепився.
Але відчув, що поведінка апарата стала дуже дивною: з'явилась задня центровка і лівий крен. До того ж з'явився значний дискмфорт в ногах і трохи нерозуміння свого положення у просторі: апарат летить, але якось не так :shock:
Потягнув ноги вправо і вперед - вдалось їх звільнити і одразу відчув сильне полегшення від того, що ситуація стала зрозуміла, політ комфортним і взагалі все гарно :smile:
Тоді, на радощах, продовжив летіти вздовж схилу, притискався до схилу близько - апарат керувався легко і адекватно, я почував себе впевнено. Через це й впустив контроль над висотою і місцем, залетів зі зниженням далеко на північ.
Розворот вправо на зворотній курс виконався просто, вже без взмивань по тангажу. Вихід з правого крену - теж без суттєвих зусиль.
Тягнув вздовж Гори на посадку, апарат керувався гарно, я дозволив собі вже дужче притискатися до схилу і низенько проходити над деревами: я подумав, що вітер слабкий і суттєвих роторів за деревами бути не має.
Проітаючи "Нью-Капусту" замість поворота на схід і можливої посадки в "комиші" подумав, що протягну ще трохи далі і там підверну, потім в очи попала дорога і подумав сісти на неї
Слабкий голос розуму, що це буде посадка з вітром в хвіст, був забитий самовпевненністю: "Що, я цей "Контакт" не посаджу"?
Встиг перехопитися в вертикаль, притиснути-розігнати апарат на глісаді.
Ще не залишав надії підвернути вліво на рівний схід, пробував качами накренити апарат вліво, але він не дуже активно слухався.
А потім різко закінчилася висота, по реакції на стійках - повітрянної швидкості теж не багато, спробував видати - а аппарат ДУЖЕ СИЛЬНО опирався видачі, видати просто не стало сили. Скоріше, я просто морально не був готовий до такого опору апарату, забув, що саме "Контакт" має таку властивість - якщо його перетримати і втратити швидкість, то він сильно опирається видачі.
Прийшлося виконати початок навивання на праву стійку, а там вже трапеція траву цепонула.
Всі цілі, права стійка трохи погнута - виправили.
Висновки:
В цілому апарат летить, схоже на симетричний, центровка нормальна, близька до нейтральної.
На цьому апараті не можна затягати видачу, видавати краще на півсекунди раніше, ніж "хочеться", бути готовим до опору видачі.
Обережніше махати ногами в трапеції, так зачепитися за задні троса - це в мене вперше в житті.
Не літати далеко на північ у слабкий вітер, а особливо у північний косяк!

І головне:
Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool: Я не буду сідати за вітром! :fool:

Краще було безпечно сісти в "комиші", ніж так грохатись об землю :( Самовпевненість, навіть не лінь, підвела :sorry:
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Пт авг 30, 2019 14:35

Nastia Owl писал(а):
Вт авг 27, 2019 12:33
І того: 4 польоти, три з яких у новій підвісці.
На крайньому польоті камера відмовилась працювати, але замість нього є відео з польоту Марчука :D
https://youtu.be/juJiN4TXDRQ
https://youtu.be/GiFkBwGTKdU - Марчук
https://youtu.be/MW3XOEOEClo
https://youtu.be/B4Mdv7k7u24
Є час, поїхали:
https://youtu.be/juJiN4TXDRQ
Рівний східний вітер, 2-3 м/с.
Наскільки пам'ятаю свої враження: був розбір без зедирання носа, просадка через не велику швидкість відриву, затиснута ручка і швидкий політ вниз (я забув про можливість підказати по рації), гарна посадка.
З ролика:
Забіув, що був не сильний, але крен під час розбігу, виправляла вже в польоті.
Судячи з поведінки апарату - більшу частину часу він летів на підвищенній швидкості. Через це підвищена "валкість" і нестабільність польоту, постійно доводилось корегувати "лдіві" крени. Порада: на прямих не тиснути сильно апарат, тільки трохи притримувати ручку. А розганяти - перед поворотами.
І теж мені тут здалось, шо трохи апарат вправо охочіе йшов, подивимось.

https://youtu.be/MW3XOEOEClo
Перший політ в новій підвісці, попередню віддали Володі Гунічеву на "Студент".

старт без втрати швидкості, правий крен явно від північного косяка зліва. Компенсувати такий крен потрібно, а ти майже не борола його, в повітрі виправила.
Влізла в підвіску, виправила крен, виправила напрямок, але тисла ручку до 0:17 занадто. Потім попустила.
Намагайся таки тримати ноги на лінії з тілом, а то згинає тебе, кои активно по крену працюєш.
Поворот на посадочний схід із прокльовом - ну це, скоріше за все, погода підгадила. А щоб такого не було на настільки малій висоті маневрувати крае із запасом швидкості. І так, підозра на легку несиметрію апарату вправо стає грунтовнішою. Прислухатись-придивитись до апарату треба.
Посадка гарна :good:

Після обіду вітер стих, намагався косити з півночі, доводилось ретельно обирати час старту:
https://youtu.be/B4Mdv7k7u24
Рівно стартувала - молодець!
Перший поворот направо, здається, без дачі ручки був. Тому вийшов на підвищенній швидкості, із ковзанням на нижнє крило і невеликим взмиванням після виходу з крену.
Поворот у напрямку поля трохи високува-то зробила, було протягнути до лінії "Сходинок" і там повернути на 90 градусів на схід. А то вийшло відвернути високо, і щоб не сідати в "комиші" продовжувати глісаду на пд. схід. Що було черевато посадкою із вітром в хвіст, як у мене.
І по "валкості" апарата із крена в крен мені здається, що тут трохи ти його перетискаєш.
Посадила классно! :good: На відміну від мене :oops:
І знову мені здалося, що апарат якось легше іде вправо і важче вліво. Класно було б подивитись каркас і облітати дельтаплан уважніше.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Пт авг 30, 2019 14:40

І да, погоду кращу на неділю обіцяють, мені здається, що в неділю зранку буде більше шансів політати.
Учльоти, хто збирається в неділю?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Nastia Owl » Пт авг 30, 2019 18:40

Я буду :D

Закрыто