Занятия на выходных (новая тема)

Обсуждаем полёты в Ходосовке и на выезде
Закрыто
Lysenko
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Вт сен 04, 2018 08:56

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Lysenko » Пн ноя 19, 2018 22:24

-tyt-- писал(а):
Пн ноя 19, 2018 17:27
Потом пообедали. Антон не стал сегодня больше рисковать шеей и пробовать бегать. Настя летала сверху. Мы с Женей по очереди летали «Контакт» и заносили Насте аппарат. У Насти совершенствовалась техника выполнения поворотов, иногда проскакивали крена и скольжения без выдачи, то наоборот — взмывания в повороте. Но до опасных положений не доходила. Точнее- Женя скажет, он её больше инструкторил (видяшки с килевой скоро будут). Всего сделала девять (9!!!) полётов сверху за день - молоток!
Приємна, спокійна погода зі слабким, іноді зовсім штильовим вітром.
Гарні старти. Крени, що давав трохи косий вітер, виправлялися, було відчуття при цьому, що апарат трохи великуватий.
Гарні старти в штиль (я собі такого не дозволяю :D ) :good:
Всі польоти самостійно, без допомоги по радіо. Разок там, хіба що про швидкість в повороті.
-tyt-- писал(а):
Пн ноя 19, 2018 17:27
В полёте управляется не тяжело, но чётко требует выдачи по тангажу. Без неё, по словам Жени, кренится туго. Но на предпосадочной прямой, в вертикальном положении подвески вполне адекватно управляется даже просто кренами.
Без роботи по тангажу він повертає значно повільніше. З швидкістю по кренами, здалось, все більш-менш, окрім вліво через невелику асиметрію. Ще на сході перевіряв поворот вліво на 180 без видачі. Ніяких відчуттів, що він кудись сипеться не було (можливо вправо було би інакше, бо має крен).
-tyt-- писал(а):
Пн ноя 19, 2018 17:47
Только сечас вспомнил, что сфотографировать "подводную лодку Aeros" на куртке Лысенко я бы мог своим телефоном :(
Nastia Owl писал(а):
Пн ноя 19, 2018 20:07
Фото підводної лодки повинно бути на Женіному телефоні. Я таки сфотографувала поки чекали вітру на старті :D
Є таке, "Подводная лодка Аерос" :D
Изображение

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Вт ноя 20, 2018 13:21

Польоти.
Перший: https://youtu.be/nAMi7aa_WEk
На старті енергійно боролась з кренами - поборола - молодець!
В польоті... Да власне, зауважень і не зміг придумати, гарно летіла, спокійні повороти, нормальна, не завелика, швидкість, вправна посадка в контрсхил. Все гарно :good:

Другий: https://youtu.be/hgdnPIneU3I
На старті боролась і переборола лівий крен - молодець. Все інше - без особливих зауважень. Гарно :)

Третій: https://www.youtube.com/watch?v=m9JsfUqX6HQ
Перший поворот (0:17) допустила взмивання аппарату, він підвісився і трохи сковзнув на нижнє крило. Це побачили і я знизу, і Женя зверху. Другий поворот - нормально. На посадочній прямій мала швидкість і посадка з малим, але правим креном - не є гарно.

Далі буде
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Вт ноя 20, 2018 19:28

Четвертий: https://youtu.be/HkdTvFQYYd4

Трохи захопилась поворотом і дуже близько до рельєфу знизилась (0:21), ще знаходячись в крені в до схилу. Але викрутилась і відвернула - справилась. Але "сповзання" зі схилу виконувала уже на підвішеному апараті. Він ще летів, але вже близенько було до штопору.
Тому і поворот був другий із зісковзуванням вниз. І ще УТ-шка там Антонова стояла... Жека, підозрюю, встиг похвилюватись в цей момент :oops:
Посадка гарно, класичний розгін на посадочній прямій (слабенький, до речі) і трохи занадта видача для такої швидкості. Але, в результаті, гарно.

П'ятий: https://www.youtube.com/watch?v=DitI1v6 ... WH&index=5

Гарний старт.
Трохи завеликі крен і видача в першому повороті. Тому апарат підвзмив і довго не хотів виходити із крену до схилу. На таких висотах краще (і вигідніше з точки зору витрати висоти) повертати з меншим креном, але з меншою адекватною видачею. Щоб апарат не взмивав, щоб летів з постійним перевантаженням, плавно знижуючись. А не виписував "гірки" по вертикалі.
З повороту витаскувала УТ-шку активно, аж нижні троса заділа ножками - техніка пілотування в порядку. ;)
Другий поворот з маленької висоти над рельєфом - дуже енергійний. На такій висоті я б його робив дуже плавно і акуратно, з маленьким кренчиком. А ти його ще й не розігнала перед поворотом, але видала в процесі. От і вийшов поворот дуже близько до штопору :evil: Більше уваги приділяй контролю швидкості, особливо так низенько.
Посадка - гарна, як для УТ, висоти будо достатньо. Але, для переходу на наступний тип треба буде вчитися "спортивній" посадці. В четверг розповім що і як.

Шостий: https://www.youtube.com/watch?v=knu1Gn4 ... 0oVcKa48WH

Гарний старт, не перетискала на прямій - висоти було з запасом.
В першому повороті недодала ручку, а крен навпаки, занадто. Тому висоти втратила багато в повороті через ковзання на нижнє крило. І вихід трохи затянутий був.
А от другий навпаки, почала без набору швидкості, а апарат як раз після качу у ковзанні підвзмив носом догори. І ти його, такого підвішеного, почала в правий крен завалювати. Дуже гарно видно, що ніс високо над горизонтом задрався. Тому він й повільно кренився, що без швидкості був.
І тут пішла послідовність помилок:
Почала поворот без швидкості - повільний крен;
Через це загнала апарат в сильний крен, щоб повернути компактно.
А через те, що швидкості не розігнала, то видавати не стала (хоть тут ти молодець!)... Нє, трохи ще й видала, блін :evil:
От УТ-шка і ковзнула на нижнє крило (0:26), бо була підвішена в крені. Поворот вийшов не красивий, через ковзання, з великою втратою висоти.

А от після перехвату в вертикаль діяла правильно: розігнала апарат, підійшла до замлі на швидкості. Трохи витримала над травою і видала - гут.

Далі завтра.
Тут
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Lysenko
Сообщения: 21
Зарегистрирован: Вт сен 04, 2018 08:56

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Lysenko » Ср ноя 21, 2018 19:32

-tyt-- писал(а):
Вт ноя 20, 2018 19:28
Четвертий: https://youtu.be/HkdTvFQYYd4

Трохи захопилась поворотом і дуже близько до рельєфу знизилась (0:21), ще знаходячись в крені в до схилу. Але викрутилась і відвернула - справилась. Але "сповзання" зі схилу виконувала уже на підвішеному апараті. Він ще летів, але вже близенько було до штопору.
Тому і поворот був другий із зісковзуванням вниз. І ще УТ-шка там Антонова стояла... Жека, підозрюю, встиг похвилюватись в цей момент :oops:
Трохи було :smile:

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Nastia Owl » Чт ноя 22, 2018 16:18

А ще три крайні польоти будуть? :oops:

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Чт ноя 22, 2018 16:24

В процесі ;)
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Чт ноя 22, 2018 17:16

Сьомий: https://www.youtube.com/watch?v=G9MMJ5o ... 0oVcKa48WH
Старт на великуватому куті. Гарно це видно по відстані від передньої кромки до горизонту. В попередніх польотах значно меншою ця відстань була.
Перший поворот: дала УТ-шці трохи динамічно задрати носа в повороті, а потім апарат зісковзнув на нижнє крило. Це затягло вивід.
А от другий поворот почався зразу з виходом із першого, безгоризонтальної "площадки", без набору швидкості і на видатій ручці. На 0:23 ніс задраний вже непристойно високо :evil:
Тому і втрата швидкості, глибоке зісковзування на нижнє крило (тепер вже праве).
Посадка нормальна, як для УТ. Але без розгону швидкості, що варто тренувати для наступного класу апаратів.

Восьмий: https://www.youtube.com/watch?v=Icaqzpk ... WH&index=8

На старті боролась з кренами (там вже дуже боковий зліва, але слабкий вітер був) - поборола і швидкість на відриві гарна - молодець.
Перший поворот: УТ-шка просіла після кромки, ти ще її притопила, а потім енергійно видала в повороті - от ніс й задрався. Але, враховуючи низьку "стартову" позицію носа, загальний тангаж нормальний. Тільки такі "гульки" по тангажу сильно класними не назвеш. Варто прагнути до гладкого і рівного польоту по тангажу. :smile:
Спочатку вирівнялась майже вздовж схилу (0:20), потім вирішила довернути ще на схил, щоб йти зовсім паралельно: -перекреслено.
З першого повороту повністю не вивела, залишався ще остаточний крен в сторону схилу (0:20), і коли УТ-шка просіла і вітром її ще потягнуло на схил, то ти, Настьона, почала відвертати спочатку просто відкенюючи, а потім ще й ручку дала: (0:23). Вірніше, не прибрала ручку, коли апарат дуже вже задер ніс. Тому й вийшов знову поворот через зісковзування на нижнє крило і без швидкості. :evil:
На посадочній прямій дала апарату набрати швидкість. посадило дуже гарно - тут молодець. :good:
І взагалі, здається меня, що тут ти вже стомилась.

Дев'ятий: https://www.youtube.com/watch?v=52R5dJl ... 0oVcKa48WH

Старт нормальний.
Перший поворот - припустимо. Але трохи рано даєш ручку по тангажу: УТ-шка ще не встигла накренитися, а ти вже сунула ручку. От вона й підвзмила трохи, а потім проклюнула в повороті носом вниз. Але, тут коливання по тангажу і крен були терпимі.
Перед другим поворотом швидкість у тебе з запасом після підсковзування в першому. Зміщуєшся в трапеції в сторону і не дочекавшись початку крену даєш ручку на таку амплітуду, ніби крен вже є. От апарат спочатк встигає задрати носа (0:57), а вже потім накренюється (0:58). В результаті знову виходить поворот через взмивання, зависання, зісковзування на нижнє крило.
Посадка без розгону - нормально, навіть гарно для УТ, але недостатньо ля наступних типів. Розкажу про неї, і далі будем тренувати саме "спортивну" посадку.

На що необхідно звернути ретельну увагу: не допускати зависання в повороті. Для цього потрібно контролювати і виконувати наступне:
1. Завжди набирати швидкість перед поворотом.
2. Спочатку видавати ручку із затисненого тільки до балансирного положення, не далі. І дивитись на розвиток крену. Якщо крен пішов, то давати ручку далі. Якщо крен ще не встиг розвинутись, то або просто повисіти відкренюючи, але без видачі за балансир. Або, при сильній протидії повітря, знов набрати швидкість і поставити в балансирне положення. Не перестаючи відкренювати.
3. В поцесі дачі ручки і виконання повороту слідкувати за спробамиапарату задрати ніс і повиснути. Не давати йому так робити. Найбільш інформативний параметр для слідкування: перевантаження. Тобто, при видачі і в процесі повороту саме рухом ручки по тангажу не давати перевантаженню зростати більше одиниці - 1,2 максимум. Якщо втиснуло в підвіску і потягнуло вгору - то це ознака взмивання. Слід прибрати ручк так, щоб навантаження залишалось звичним, а не підвищеним.

Взагалі, недільні твої зависання в крені не виродилися у штопори суттєво і через твою малу вагу. Просто, УТ-шка тобі великувата за площею, літає недовантажена, тому, на малих швидкостях не вискакує на закритичні кути атаки. Але не завжди так буде везти. І далі доведеться літати на апаратах з меншою площею, але більшим навантаженням на крило (площа/вагу). І вони в такій ситуації можуть вже й зриватися - воно тобі треба?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Сб ноя 24, 2018 16:58

За прогнозами схоже, що завтра іхати не доведеться :( Якщо зранку сухо, то подивимось, якщо дощить, то точно не ідемо.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Loa
Сообщения: 58
Зарегистрирован: Вс сен 09, 2018 22:16

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Loa » Сб ноя 24, 2018 20:16

:good: . Созвонимся :beer:

Loa
Сообщения: 58
Зарегистрирован: Вс сен 09, 2018 22:16

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Loa » Вс ноя 25, 2018 07:46

:unknown:

Закрыто