Nastia Owl писал(а): ↑Вс мар 10, 2019 14:14
Скинула відео, прошу розбору
Це за минулу неділю, 10.03.2019
Поїхали:
https://youtu.be/WZDLLj0UulI
1. Чисто тактичне побажання: на 0:05 тебе після старту вже підвернуло у напрямку, куди тобі потрібно. Так і треба було продовжити поворот, а не справляти курс, а потім знову закладати той же поворот в те ж ліво. Але вже значно далі від схилу, ніж могла би бути, продовживши поворот одразу.
2. Наскільки мені здається, на 0:20-0:21 ти хотіла повернути вправо на 90 градусів, а вийло майже на 180 і ти поспіхом вертала вліво, на захід. При поворотах, особливо при виході з поворотів, враховуй інерцію дельтаплана по крену, починати вихід з повороту краще до того, як повернеш на потрібний курс.
3. Намагайся тепер кожну посадку залишати собі висоту для розгону на посадочній прямій. Вчись садити апарати "по спортовськи" вже на УТ-шці. Тоді і на наступному типі простіше буде.
https://youtu.be/-M24BbsXs_Q
1. Правильный разбег!
Бегающие учлёты, учитесь, как нужно одновременно бежать, грузить и с креном бороться:
2. На 0:11 вийшла з повороту на курс вздовж схилу. Так і пролетіла б трохи прямо, саме вздовж схилу, тренуючи режим випарювання в динаміку.
І відвертаючи від схилу дуже вже ручку випихувати звикла. Мені здається, що летіла тут на режимі мін. швидкості, а це небезпечно так близько до рельєфу.
Тому й відворот від схилу на 0:13 вийшов з прокльовом для набору швидкості, бо ти її відвертаючи втратила.
3. На 0:17 через ранній відворот опинилась високо, аде вже над серединою долини. Куди воно сідати?...
Краще не доводити себе у таке становище, коли ти опиняєшься високонад серединою посадочного майданчику. Бо тоді важше в нього вписатися, особливо на більш якісних апаратах. Поки є висота варто було тягнути вздовж схилу і відвертати десь біла "Стежки", щоб висота була менша і ти б знаходилась над краєм майданчику, а не над центром.
4. На гліссаді трохи не встигла за кренами, видала з креном. Прокатило. Але краще такого не допускати.
https://youtu.be/1xBfn0CFUu4
1. Тут тебе підтримало навіть трохи вище кромки
. Варто було б так і продовжувати летіти далі, щоб розвернутися десь перед/над "Стежкою". А так ранувато "у поля" повернула.
Тут можна було б розвернутися не на 90 від схилу, а на 180 на зворотній галс, висоти ще валом було.
2. Гм... Адже ти на 0:21-22, судячи по рухам твого центра ваги
таки спробувала підвернути вздовж схилу на зворотній галс. А через те, що робила це на мін. швидкості погода тобі радісно "допомогла" і довернула тебе на зворотній галс.
3. Так, що ти зразу з нього вискочити захотіла і відвернула вд схилу.
З прокльовом набору втраченої швидкості і аж діставанням стопами за нижній задній трос.
4. Холоднокровно довернула на чіткий захід і посадила апарат з розгоном на гліссаді. Молодець!
https://youtu.be/rni6iZHBZ9Q
Погода вже трохи підстихла
1. Дуже рано почала перехоплюватись, не виправивши крен. А він не виправлявся довго через вже "відпущений", тобто "не задавлений" апарат. Але справилась, гут.
2. З 0:19 починає відворот вправо. І не набрала швидкості перед поворотом, зате відкренила і видала ручку справно. Через те поворот проходить на мін. швидкості, важко і довго.
Необхідно набирати швидкість перед поворотом!
Тому й виходить у тебе відворот з прокльовом для набору швидкості. (порівняй висоту носу над горизонтом на 0:21 і 0:24)
3. Почалася "охота на моцика". Це він тебе так відволік, що ти в поцесі руління носа задрала? Тільки на 0:30 аппарат виходит на нормальні кути.
4. А байкер все намагався дорого перебігти, відволікав, відрулюючи від нього не набрала швидкість, посадка так собі
https://youtu.be/tOPPxrlbqcg
Погода вже суттєво стихла
1. Старт. перший поворот, політ вздовж схилу - гарно.
2. Відворот вправо - без розгону, з втратою швидкості і зісковзуванням вниз - погано.
3. На глісаді трохи розігналась, але малувато. Тому в зрізі вітру за контрсхилом тебе просадило і видача не була ефективною.
Шоб зручніше було розганяти апарат в ветикалі я стараюсь браися трохи повище, десь на рівні плечей долоні на стійки, трохи вище ніж ти. І висну на них всією вагою, Тоді апарат нормально розганяється, і не доводиться руки в ліктях вивертати "колінками назад". В четверг розкажу, що маю на увазі.