Перший, чи другий - не пам'ятаю, в цей день політ:
https://youtu.be/m5bFCXOK6Mc
Під час розбігу ніс задерся, через це відрав на малій швидкості і наступна просадка
Динаміка на відео така: починаєш бігти - кут гарний (початок секунди 1:04), але в процесі росте (1:04-05). І вже потім ти починаєш давити стійки (середина-кінець 1:05). А там уже і відрив. Мало розігнаний і навантажений твоєю вагою апарат опускає носа для набору швидкості - ось і просадка-прокльов. Треба уважніше контрлювати кут під час розгону.
Тебе трохи повернуло ліворуч, ти почала перший поворот направо. Апарат одразу не відкренювався? як хотілося, а ручку ти підпихала. Що і зумовило задирання носа десь до 1:11 і небажання УТ-шки керуватись. Але ти ручку підібрала і апарат сам нахилив носа, і зміг накренитись, поворот направо розпочався.
Потім був контрольований тобою відворот лівіше від дерев. Але здається мені, що апарат якось легко вліво іде, треба перевірити, чи нема у нього лівого кренчику...
І ніс на 1:20 вже занадто високо, тут теж відволіклась відворотом, вся увага на нього пішла. А віджимаючись від ручки швидкість-то і втратила
І під час відвороту назад так відштовхувалась від ручки, що ніс задерся занадто (1:26). А як ніс опустився, швидкість підросла? то й апарат одразу почав керуватись і підвернув вправо.
Тому й відворот вийшов більше, ніж бажала. Але виправила курс, продовжуєш далі будувати захід на посадку.
Триматися вздовж Гори - це правильно, але поки є висота. Але ось на 1:36 підворот у бік сходинок відверто зайвий і небезпечний. На такій висоті може потічок зійти і під зовнішнє крило "допомогти" тобі довернути на схил так, що не одразу й відвернеш. Не треба так низько на схил повертати
ЗахІд вийшов так-собі: перехват в повороті, великий крен зумовив ковзання на нижнє крило, що розігнало завелику швидкість у ковзанні. А коли крен виправила, то твоєї ваги не вистачило завадити підняттю носа через завелику швидкість.
І знову якийсь підозріло лівий крен - потрібно перевірити.
Наступний:
https://youtu.be/pt992e-L7NU
Розбіг так само не дуже
. Крен вліво - тут скоріше допоміг трохи косий зправа вітер.
Відрив з малою швидкістю, просадка - закономірно.
Потроху заспокоїла апарат і вийшла в рівний політ - гут.
Поворот вправо на курс вздовж схилу - гарно.
Трохи віляючи на курсі - вчишся
, вийшла до підніжжя "Першої Сходинки" - дуже гарно і впевнено - гут
На глісаді розігнала апарат - молодець
Гарно видно, що на глісаді висиш в трапеції зправа - у апарата явно лівий крен, потрібно облітати і виправити.
Помітила і облетіла зелені "штички" на посадці - молодець! І ще більше схоже, що у апарата лівий крен.
Посадка - гут.
Далі буде.