Nastia Owl писал(а): ↑Вт май 21, 2019 16:13
Два крайні польоти за неділю
Третій за вечір:
https://youtu.be/CGzfBDzp68g
https://youtu.be/fhNhb34gHG4
Ще старт не дуже. Не через великий кут, як минулого дня, а навпаки, через дуже замалий куут тангажу на стопі, перед початком розбігу. Погода була відмінна, щоб ставити УТ-шку на потік перед розбігом, а лише згодом стартувати.
Але я це зрозумів уже потім, тому цей раз старт вийшов з прокльовом після кромки і небажаною втратою висоти.
Потім все дуже гарно по техніці пілотування. На 0:15 першого ролика побачила тенденцію апарата відійти від схилу і двічи підкачнула його вправо - молодець! Єдине зауваження: на галсі на південь, знаходячись вже дуже низько, не потрібно було так притискатися до схилу (0:38 першого ролика). Тут з повороту потрібно було виходити десь над дорогою, на неї, чи східніше від неї сідати. А не притискатись до підніжжя, ризикуючи не вилетіти із-за дерев, шо там наросли. Взагалі, потрібно трохи перебудувати відношення до висоти: коли ти нижче половини схилу, то всі думки мають бути лише про захід на безпечну посадку, а не про випарювання, чи виконання польотного завдання. Все інше гарно. Мені здалося, чи лівий крен трохи присутній, не дивлячись на те, що вдень гнуту ліву консоль виправили?
Четвертий за день:
https://youtu.be/CG9eYefYv7U
https://youtu.be/kyeh-B8-0mA
Відмінний старт, хоча і з боковиком.
Із порад, не зауважень: повертати вздовж схилу можна було одразу, а не чекати до 0:08 секунди ролику.
Трохи перестаралася із виходом з правого крену і УТ-шка "радісно" перекинулась у лівий (0:14). Акуратніше дій, коли вже майже виправився крен, будь готова компенсувати перекрен, чи погоду, що тебе буде відхиляти у протилежний крен.
Але молодець, повернулась на курс вздовж Гори, а потім свідомо розвернулась на 180. Молодець.
Трохи затягла вихід з лівого повороту і апарат трохи, але розвернувся до схилу. Підозрюю, що це залишки лівого крену, але треба старатись такі речі не допускати.
Після розвороту на пд. знову дуже близенько до рельєфу і дерев трималась, особливо внизу. Зараз, у цю "молочну" погоду це прокатило, але так буває не завжди. Ще повторюсь: із висоти середини схилу годі випарювати, твоя задача побудувати безпечний захід і виконати гарну посадку. А це робиться трохи далі від схилу.
Посадила гарно, молодець.
Моя думка: з УТ-шки ти майже виліталась, потрібно пересідати на наступний тип.
P.S. Ти трохи попутала назви роликів, але я їх тут розставив в правильному порядку і в коментарях на Титьюбі відписав, що до чого