Замучала совість, трохи почну розбор.
Перший політ в той день:
https://youtu.be/cPREkkjK4_E
На старті був закид кута тангажа вверх, потім, біля кромки Настя правильно задавила аппарат, він почав розганятись. На відео чутно мій вопль "Скорость!". Тоді я списав це на перший старт за день, не знав, що це стане тенденцією
Але відрив все рівно був на малій швидкості, її нестачу апарат пішов набирати пікіруванням вздовж схилу. Так було втрачено десь третина висоти старту.
Перший поворот вліво виконаний з втратою швидкості (нос сильно задертий, вітер стих). На мою думку чому так: бо відхилення по крену було мале, а надмірна швидкість і пихання ручки зпровокувало підвзмивання. Власне сам поворот виконаний із звалювання на ліве крило - не так треба повертати
А от розворот вправо на 180 виконаний краще, бо із наявної швидкості (після звалу в першому повороті). Вихід - трохи втратила швидкість на виході з крену, але терпимо.
Через велику початкову втрату висоти, заход на посадку вийшов під Горою, із штилевим вітром в хвіст.
На витримуванні сама трохи задала крен вліво (намагалась підвернути на схід, мабуть), а він розрісся (через вплив попутно-бокового вітру зліва), а швидкості (повітрянної) і висоти вже нема, ріення на самостраховку - правильне.
Стійка зламалась - полагодили, зато пілот цілий
Висновки: потрібно не допускати на старті закиду носа догори, контролювати швидкість в поворотах, будувати маршрут польоту так, щоб залишилась висота на нормальний захід на посадку (не з вітром в хвіст), не затівати поворотів і кренів не маючи висоти, швидкості (повітряної, а не відносно землі - тієї був аж надлишок. Але то не та швидкість, що впливає на політ).
Тут краще було б сідати прямо перед собою, або повертати на схід раніше, десь не пізніше 0:30. Підозрюю, що на рішення вплинули мої розказки про підворот на 90 градусів на висоті 3-5 метрів. Але тоді у мене був аж надлишок швидкості на відміну нестачі у тебе.
Далі буде.