Сьомий:
https://www.youtube.com/watch?v=G9MMJ5o ... 0oVcKa48WH
Старт на великуватому куті. Гарно це видно по відстані від передньої кромки до горизонту. В попередніх польотах значно меншою ця відстань була.
Перший поворот: дала УТ-шці трохи динамічно задрати носа в повороті, а потім апарат зісковзнув на нижнє крило. Це затягло вивід.
А от другий поворот почався зразу з виходом із першого, безгоризонтальної "площадки", без набору швидкості і на видатій ручці. На 0:23 ніс задраний вже непристойно високо
Тому і втрата швидкості, глибоке зісковзування на нижнє крило (тепер вже праве).
Посадка нормальна, як для УТ. Але без розгону швидкості, що варто тренувати для наступного класу апаратів.
Восьмий:
https://www.youtube.com/watch?v=Icaqzpk ... WH&index=8
На старті боролась з кренами (там вже дуже боковий зліва, але слабкий вітер був) - поборола і швидкість на відриві гарна - молодець.
Перший поворот: УТ-шка просіла після кромки, ти ще її притопила, а потім енергійно видала в повороті - от ніс й задрався. Але, враховуючи низьку "стартову" позицію носа, загальний тангаж нормальний. Тільки такі "гульки" по тангажу сильно класними не назвеш. Варто прагнути до гладкого і рівного польоту по тангажу.
Спочатку вирівнялась майже вздовж схилу (0:20), потім вирішила довернути ще на схил, щоб йти зовсім паралельно: -перекреслено.
З першого повороту повністю не вивела, залишався ще остаточний крен в сторону схилу (0:20), і коли УТ-шка просіла і вітром її ще потягнуло на схил, то ти, Настьона, почала відвертати спочатку просто відкенюючи, а потім ще й ручку дала: (0:23). Вірніше, не прибрала ручку, коли апарат дуже вже задер ніс. Тому й вийшов знову поворот через зісковзування на нижнє крило і без швидкості.
На посадочній прямій дала апарату набрати швидкість. посадило дуже гарно - тут молодець.
І взагалі, здається меня, що тут ти вже стомилась.
Дев'ятий:
https://www.youtube.com/watch?v=52R5dJl ... 0oVcKa48WH
Старт нормальний.
Перший поворот - припустимо. Але трохи рано даєш ручку по тангажу: УТ-шка ще не встигла накренитися, а ти вже сунула ручку. От вона й підвзмила трохи, а потім проклюнула в повороті носом вниз. Але, тут коливання по тангажу і крен були терпимі.
Перед другим поворотом швидкість у тебе з запасом після підсковзування в першому. Зміщуєшся в трапеції в сторону і не дочекавшись початку крену даєш ручку на таку амплітуду, ніби крен вже є. От апарат спочатк встигає задрати носа (0:57), а вже потім накренюється (0:58). В результаті знову виходить поворот через взмивання, зависання, зісковзування на нижнє крило.
Посадка без розгону - нормально, навіть гарно для УТ, але недостатньо ля наступних типів. Розкажу про неї, і далі будем тренувати саме "спортивну" посадку.
На що необхідно звернути ретельну увагу: не допускати зависання в повороті. Для цього потрібно контролювати і виконувати наступне:
1. Завжди набирати швидкість перед поворотом.
2. Спочатку видавати ручку із затисненого тільки до балансирного положення, не далі. І дивитись на розвиток крену. Якщо крен пішов, то давати ручку далі. Якщо крен ще не встиг розвинутись, то або просто повисіти відкренюючи, але без видачі за балансир. Або, при сильній протидії повітря, знов набрати швидкість і поставити в балансирне положення. Не перестаючи відкренювати.
3. В поцесі дачі ручки і виконання повороту слідкувати за спробамиапарату задрати ніс і повиснути. Не давати йому так робити. Найбільш інформативний параметр для слідкування: перевантаження. Тобто, при видачі і в процесі повороту саме рухом ручки по тангажу не давати перевантаженню зростати більше одиниці - 1,2 максимум. Якщо втиснуло в підвіску і потягнуло вгору - то це ознака взмивання. Слід прибрати ручк так, щоб навантаження залишалось звичним, а не підвищеним.
Взагалі, недільні твої зависання в крені не виродилися у штопори суттєво і через твою малу вагу. Просто, УТ-шка тобі великувата за площею, літає недовантажена, тому, на малих швидкостях не вискакує на закритичні кути атаки. Але не завжди так буде везти. І далі доведеться літати на апаратах з меншою площею, але більшим навантаженням на крило (площа/вагу). І вони в такій ситуації можуть вже й зриватися - воно тобі треба?