Занятия на выходных (новая тема)
-
- Сообщения: 164
- Зарегистрирован: Пт ноя 13, 2015 22:11
Re: Занятия на выходных (новая тема)
>> изображение "вверх ногами", теперь ищу чем перевернуть.
там прямо на youtube есть типа редактор в котором можно порезать и повернyть
там прямо на youtube есть типа редактор в котором можно порезать и повернyть
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Занятия на выходных (новая тема)
Завтра у меня рабочий день , зато суббота выходная
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
- Nastia Owl
- Сообщения: 164
- Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59
Re: Занятия на выходных (новая тема)
А в мене навпаки виходить
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Занятия на выходных (новая тема)
Погода, схоже, на неділю буде учбова.
І мачетинами треба буде помахати на східному посадочному полі, на "Новій Капусті"
Учльоти, хто будЕ?
І мачетинами треба буде помахати на східному посадочному полі, на "Новій Капусті"
Учльоти, хто будЕ?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
- Nastia Owl
- Сообщения: 164
- Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59
Re: Занятия на выходных (новая тема)
Ура!
Я буду
Я буду
- Stringer18
- Сообщения: 28
- Зарегистрирован: Вт ноя 27, 2018 11:56
Re: Занятия на выходных (новая тема)
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Занятия на выходных (новая тема)
Спасиб. Пока пробую другой, потом попробую твой
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
- Nastia Owl
- Сообщения: 164
- Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59
Re: Занятия на выходных (новая тема)
4 з 6 вчорашніх польотів таки записали
https://youtu.be/m5bFCXOK6Mc
https://youtu.be/pt992e-L7NU
https://youtu.be/rj8BM7oCxCk
https://youtu.be/pmPWyuMDV5o
https://youtu.be/m5bFCXOK6Mc
https://youtu.be/pt992e-L7NU
https://youtu.be/rj8BM7oCxCk
https://youtu.be/pmPWyuMDV5o
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Занятия на выходных (новая тема)
Перший, чи другий - не пам'ятаю, в цей день політ:
https://youtu.be/m5bFCXOK6Mc
Під час розбігу ніс задерся, через це відрав на малій швидкості і наступна просадка
Динаміка на відео така: починаєш бігти - кут гарний (початок секунди 1:04), але в процесі росте (1:04-05). І вже потім ти починаєш давити стійки (середина-кінець 1:05). А там уже і відрив. Мало розігнаний і навантажений твоєю вагою апарат опускає носа для набору швидкості - ось і просадка-прокльов. Треба уважніше контрлювати кут під час розгону.
Тебе трохи повернуло ліворуч, ти почала перший поворот направо. Апарат одразу не відкренювався? як хотілося, а ручку ти підпихала. Що і зумовило задирання носа десь до 1:11 і небажання УТ-шки керуватись. Але ти ручку підібрала і апарат сам нахилив носа, і зміг накренитись, поворот направо розпочався.
Потім був контрольований тобою відворот лівіше від дерев. Але здається мені, що апарат якось легко вліво іде, треба перевірити, чи нема у нього лівого кренчику...
І ніс на 1:20 вже занадто високо, тут теж відволіклась відворотом, вся увага на нього пішла. А віджимаючись від ручки швидкість-то і втратила
І під час відвороту назад так відштовхувалась від ручки, що ніс задерся занадто (1:26). А як ніс опустився, швидкість підросла? то й апарат одразу почав керуватись і підвернув вправо.
Тому й відворот вийшов більше, ніж бажала. Але виправила курс, продовжуєш далі будувати захід на посадку.
Триматися вздовж Гори - це правильно, але поки є висота. Але ось на 1:36 підворот у бік сходинок відверто зайвий і небезпечний. На такій висоті може потічок зійти і під зовнішнє крило "допомогти" тобі довернути на схил так, що не одразу й відвернеш. Не треба так низько на схил повертати
ЗахІд вийшов так-собі: перехват в повороті, великий крен зумовив ковзання на нижнє крило, що розігнало завелику швидкість у ковзанні. А коли крен виправила, то твоєї ваги не вистачило завадити підняттю носа через завелику швидкість.
І знову якийсь підозріло лівий крен - потрібно перевірити.
Наступний:
https://youtu.be/pt992e-L7NU
Розбіг так само не дуже . Крен вліво - тут скоріше допоміг трохи косий зправа вітер.
Відрив з малою швидкістю, просадка - закономірно.
Потроху заспокоїла апарат і вийшла в рівний політ - гут.
Поворот вправо на курс вздовж схилу - гарно.
Трохи віляючи на курсі - вчишся , вийшла до підніжжя "Першої Сходинки" - дуже гарно і впевнено - гут
На глісаді розігнала апарат - молодець
Гарно видно, що на глісаді висиш в трапеції зправа - у апарата явно лівий крен, потрібно облітати і виправити.
Помітила і облетіла зелені "штички" на посадці - молодець! І ще більше схоже, що у апарата лівий крен.
Посадка - гут.
Далі буде.
https://youtu.be/m5bFCXOK6Mc
Під час розбігу ніс задерся, через це відрав на малій швидкості і наступна просадка
Динаміка на відео така: починаєш бігти - кут гарний (початок секунди 1:04), але в процесі росте (1:04-05). І вже потім ти починаєш давити стійки (середина-кінець 1:05). А там уже і відрив. Мало розігнаний і навантажений твоєю вагою апарат опускає носа для набору швидкості - ось і просадка-прокльов. Треба уважніше контрлювати кут під час розгону.
Тебе трохи повернуло ліворуч, ти почала перший поворот направо. Апарат одразу не відкренювався? як хотілося, а ручку ти підпихала. Що і зумовило задирання носа десь до 1:11 і небажання УТ-шки керуватись. Але ти ручку підібрала і апарат сам нахилив носа, і зміг накренитись, поворот направо розпочався.
Потім був контрольований тобою відворот лівіше від дерев. Але здається мені, що апарат якось легко вліво іде, треба перевірити, чи нема у нього лівого кренчику...
І ніс на 1:20 вже занадто високо, тут теж відволіклась відворотом, вся увага на нього пішла. А віджимаючись від ручки швидкість-то і втратила
І під час відвороту назад так відштовхувалась від ручки, що ніс задерся занадто (1:26). А як ніс опустився, швидкість підросла? то й апарат одразу почав керуватись і підвернув вправо.
Тому й відворот вийшов більше, ніж бажала. Але виправила курс, продовжуєш далі будувати захід на посадку.
Триматися вздовж Гори - це правильно, але поки є висота. Але ось на 1:36 підворот у бік сходинок відверто зайвий і небезпечний. На такій висоті може потічок зійти і під зовнішнє крило "допомогти" тобі довернути на схил так, що не одразу й відвернеш. Не треба так низько на схил повертати
ЗахІд вийшов так-собі: перехват в повороті, великий крен зумовив ковзання на нижнє крило, що розігнало завелику швидкість у ковзанні. А коли крен виправила, то твоєї ваги не вистачило завадити підняттю носа через завелику швидкість.
І знову якийсь підозріло лівий крен - потрібно перевірити.
Наступний:
https://youtu.be/pt992e-L7NU
Розбіг так само не дуже . Крен вліво - тут скоріше допоміг трохи косий зправа вітер.
Відрив з малою швидкістю, просадка - закономірно.
Потроху заспокоїла апарат і вийшла в рівний політ - гут.
Поворот вправо на курс вздовж схилу - гарно.
Трохи віляючи на курсі - вчишся , вийшла до підніжжя "Першої Сходинки" - дуже гарно і впевнено - гут
На глісаді розігнала апарат - молодець
Гарно видно, що на глісаді висиш в трапеції зправа - у апарата явно лівий крен, потрібно облітати і виправити.
Помітила і облетіла зелені "штички" на посадці - молодець! І ще більше схоже, що у апарата лівий крен.
Посадка - гут.
Далі буде.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Занятия на выходных (новая тема)
Старт с задертим носом і лівим креном. Крен можна списати на боковик справа і лівий крен апарата, а от задертий ніс - це вже втома.
Після відриву зразу нормальний польотний кут, гарний поворот вліво і польот вздовж схилу.
Гарний розворот на 180 вправо, тільки трохи підняла носа вище, ніж треба.
Летіла вздовж схилу нормально, тут УТ-шка бовтнулась вліво (точно лівий крен), а от виправляючи курс ти допустила задирання носа і втрату швидкості (0:20).
Тому вправо аппарат зісковзнув з опусканням носа.
Захід на посадку гарний.
Розігнала - молодець.
А от вирівняла аппарат занадто низько, якщо трава чіпляє ручку - це дуже низько і дуже небезпечно. Не треба так робити, Совушка!
Посадка - дуже гарно.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS