Полетать в субботу Chapter 3?

Обсуждаем полёты в Ходосовке и на выезде
Сообщение
Автор
Niemen
Сообщения: 32
Зарегистрирован: Ср ноя 04, 2015 23:32

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#11 Сообщение Niemen » Пн фев 15, 2016 16:40

Ролик скачать надо, будет качество полное. На 8-10 секундах виден разворот влево перед посадкой,
сама посадка размазалась из-за зума (пытался приблизить), но белый дельтаплан на фоне снега..... увы... да и далековато.
https://yadi.sk/i/qNijA_ZposnsF

хотя, Жека говорит, что это и есть посадка, в этом положении дельт практически касался консолью земли, докрутился вокруг нее и норм. сел,
вроде при развороте и подвеской по земле проехался... да есть пилот, пускай расскажет
а пилота видно со 2-й секунды...
https://yadi.sk/i/gxw0CzJnosrL3

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 790
Возраст: 42
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#12 Сообщение -tyt-- » Пн фев 15, 2016 17:30

Разглядел на скачанном ролике. Но ладно, главное - это послушать/почитать автора полёта.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
Ivan
Сообщения: 14
Зарегистрирован: Пт сен 11, 2015 21:38

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#13 Сообщение Ivan » Пн фев 15, 2016 21:57

На старт вийшов з великим ентузіазмом: хоч раз вдасться попарити за минулі 3 місяці.
Запустив мене Женя Скіданов, який якраз був на старті. "Оскільки перерва велика, до схилу жатися не треба" - каже.
Ну я і стартував. В повітрі поки-що був один. Галсував між вагончиком і сталінградом. Вже після перших галсів було вічуття, ніби і не було ніякої перерви. Апарат вів себе "стандартно" як для Амура: з досить великим запізненням реагував на дії пілота; для поворотів треба було прикладати чимало зусиль.
Незабаром у повітря піднявся Андрій. Пам'ятаючи наш останній інцидент у вересні(торкнулися консолями), старався тримати дистанцію.
Андрій жався більше до схилу, я ж парив трохи далі, де зона підйому була більш сильною. Коли ж летів зі сторони цвинтару від пупирька, більше жався до схилу, але вагончик старався облітати. Коли ж довертав після вагончика до схилу, інколи треба було прикласти багато зусиль щоб відвернути від схилу, але я до цього вже звик.
Цього разу повертався від пупиря, близько до кромки. Вітер був досить сильним. Десь біля вагончика апарат почав повертати до схилу я, відповідно, почав виправляти крен. Однак вже наступної миті я пролітав кромку? як мені здалося під кутом 45гр, і хоч я прикладав усі зусилля щоб відвернути від схилу, апарат впевнено летів за кромку. І коли я вже пролетів за половину, і побачив, що мене з великою швидкістю несе далі, в один момент згадав Вову Марчука і його вчорашню(п'ятничну) лекцію, в якій він розповідав про нюанси паріння в сильний вітер, правила розходження, і..... що робити, якщо ви залетіли за кромку і у вас менше 30-и - летіти на західний контрсхил, повертати на 90 і з боковиком сідати. Я ще тоді саркастично запитав: "Та як це можна попасти в таку ситуацію?" Ну...можна, блін.
Швидкість була досить великою, і поки я це все роздумував, то вже був над контрсхилом. Як мені здалося, схил ішов трохи вниз у напрямку півдня, тому вирішив летіти якнайдалі, де поле було рівнішим. Десь на висоті метрів 10 побачив що земля близько! А у мене крейсерна швидкість. Тут така думка: "нарешті винесу стійку. Навіть 2.".Зразу поворот вліво і прижав спідбар. Видавав з сильним креном. Лівою консоллю зачепив землю. Тормозив колінами. Одночасно видавав. Так проповз метрів 5 поки апарат не зупинився.
Відчепевся від апарату. Радувався що цілий. І я цілий))). На перший погляв по крайній мірі. Далі хотів дотаскати апарат вниз, але протягнувши надцять метрів відчув, що сильно болить коліно. Виріший іти за чохлами і збирати апарат тут. Тільки зійшо з горба - побачив хлопців, що йшли на зустріч. Допомогли мені дотаскати апарат до низу, де я його і розібрав. При розборці апарата вияснилось, що була поламана крайня 2-га ліва лата. А ще загубив чеки від парашута, тому моя підвіска "родила"(ну..не кожен спокійно переносить посадку на контрсхил).
Засунув підвіску, парашут у чохол. Розібрав апарат і побрів у ангар.
Happy End!!!

Вважаю що дана ситуація мала місце тому, що
1) надто сильно жався до схилу. У такий вітер і подалі від кромки добре тримає. А біля кромки пійомна сила на одне крило більша.
2) довжина фалу підцепа надто коротка. Велика відстань між тулубом і спідбаром, отже менший діапазон відкренювання і важче управління.

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 790
Возраст: 42
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#14 Сообщение -tyt-- » Вт фев 16, 2016 12:26

Дякую за розповідь.
З довжиною фала підцепу треба буде розібратись.
І з центровкою аппарату. Щось мені здається, що він туго керується через брак швидкості, літає на крайній задній центровці.

А стартував ти погано, ось тут видно: https://yadi.sk/d/Xu1GArEQosEbR/P1890850.MOV
1. На старті встрибнув в аппарат, підвісивши його.
2 Через брак швидкості допустив розворот носа в напрямку косяка і крен тудиж. А міг би і консоллю зачепитися за схил - обережніше.
І взагалі порівняй свій старт зі стартом Жеки Лисенко https://yadi.sk/d/Xu1GArEQosEbR/P1890812.MOV у ту ж погоду і на тому ж аппараті. Різницю бачиш?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

DimaD
Сообщения: 48
Зарегистрирован: Чт дек 03, 2015 10:15

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#15 Сообщение DimaD » Вт фев 16, 2016 13:24

Вот это вы наприключались! Пока рулил я, все было весьма консервативно )
Плотный облачный слой начинался где-то на верхней трети подъема, поэтому землю было видно более-менее. Я, тем не менее, опасался, что это происходит потому что мы в нижней части облака, и как оно будет, если людей выдует еще метров на 30 над кромкой - черт его знает. Артем мои сомнения поддержал, и поэтому я разрешил тем, кто уже вытащил аппараты, просто спрыгнуть вниз, не пытаясь выпарить. Те первый поворот делать не раньше, чем над дорогой внизу.
Артем, как самый благоразумный, полетел первый. Когда сел, отзвонился и сказал, что от точки над грушей склон почти неразличим. Это дополнительно уверило меня, что вверх сегодня лучше не летать. Потом слетел Андрей.
Остальная компания (Олег, Ваня и Андрей во второй раз) захотела попрыгать вниз тоже и я разрешил.
Должен сказать, что когда Ваня, сразу после старта, с курсом перпендикулярно от склона, бодро выдулся вверх и полностью исчез из виду, не долетев не только до дороги, а даже и до середины горизонтальной проекции склона, я проклял свою мягкотелость ) Следующий раз я увидел его уже над полем и на половине высоты.
Я уже собрался уезжать, как появились топ-пилоты и высказались в том смысле, что нормальная погода, только по одному летать надо. Уехал, оставив всю компанию на их попечение.
Судя по тому, что Ваню наблюдали над вагончиком и в 30 метрах над кромкой, облако то ли приподнялось, то ли подрассеялось.

ANT
Сообщения: 95
Зарегистрирован: Ср сен 16, 2015 11:05

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#16 Сообщение ANT » Вт фев 16, 2016 16:26

DimaD писал(а):..... Судя по тому, что Ваню наблюдали над вагончиком и в 30 метрах над кромкой, облако то ли приподнялось, то ли подрассеялось.


Тумана не было. Облака поднялись значительно и видимость была хорошей. Смотри видео посадки Вани.

kononenko
Сообщения: 48
Зарегистрирован: Ср сен 09, 2015 22:15

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#17 Сообщение kononenko » Вт фев 16, 2016 23:53

В четверг (или пятницу) кто нибудь попробывать хочет?

Аватара пользователя
Frantsyz
Сообщения: 40
Возраст: 98
Зарегистрирован: Пн сен 14, 2015 13:32

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#18 Сообщение Frantsyz » Ср фев 17, 2016 14:12

Хочу на пятницу, вроде погода интересней чем в четверг? А? ВОСТОК РОВНЕЕ :good:
Век живи - век учись :geek:

Rei
Сообщения: 88
Зарегистрирован: Вс сен 06, 2015 21:38

Re: Полетать в субботу Chapter 3?

#19 Сообщение Rei » Ср фев 17, 2016 15:51

Я хочу!)
Могу в оба дня, так что дело за вами)



Вернуться в «Планирование и разбор полётов»

Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и 0 гостей