Фасова, перший старт

Раздел для буксирующихся: аэро-, малинщиков и прочих, буде такие объявятся
Ответить
Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Фасова, перший старт

Сообщение Nastia Owl » Вт май 26, 2020 17:00

Ітак, нарешті з'явилася можливість поїхати на малінку. І не просто подивитися, а попробувати прийняти участь і таки самій запуститися)
Зранку мене з татом підібрав В. Марчук і ми поїхали в Фасову.
На старті якраз вже готувалася Юля Бурлаченко. Приїхавши я усвідомила, що вже була тут раніше (десь рік тому), коли В. Ткаченку був потрібен легенький пілот для тандемного польоту. Тоді, до речі, так і не вдалося політати. :(
‌Як і того разу, пілоти були не сильно в захваті від особливостей цього старту..то машини їздять, то мотузка рветься, при більшості стартів тєлєжка з'їжджає з дороги на узбічча, але це наче нормально)
‌Після юліного старту до нас взагалі під'їхав місцевий агроном, і сказав щоб ми не топтали тут його ЕЛІТНУ пшеницю бо він на нас акт складе... :crazy:
‌погода теж не дуже тішила. Небо поступово затягувалося хмарами і багато пілотів поверталися після затяжки не знайшовши потоків. Мені для першого старту потоки були не потрібні, але боковий вітер на старті трохи напрягав. :no: Ближче до вечора Антон Лопатін запропонував поїхати на інший старт (там міг бути рівний вітер, і багато простору для посадки, без елітної пшениці). Розділились, залишили тандем катати пасажирів, і поїхали в інше село. Заїхали на дорогу в полі, і...той самий боковик на старті. :? Вирішили збирати мого студента, а раптом вітер стихне. Зібрала трапецію, а вітер явно не збирався ні стихати ні вирівнюватися. Я вже думала, ну все, політала. Варіант їхати на інший старт відхилили майже зразу - далеко (вже 5 година). Тож або чекати, або їхати додому.
‌Антон вирішив перевірити перпендикулярну дорогу, яку ми проїжджали на цьому ж полі. І, о щастя, там дув нормальний вітер в лоб. Перекотили туди вже зібраний дельт на тєлєжці, і почали готуватися до старту. Подорозі мені провели детальний інструктаж, що і як робити. А потім ще раз. А потім ще паро корисних порад від досвідчених пілотів.
‌Наче все запам'ятала, якщо щось піде не так, місця для аварійної посадки купа, треба чіплятися.
‌Старт вирішили робити зразу з тєлєжки. Поставили дельт на тєлєжку, показали як тримати мотузку, поки не набереш потрібної для відриву швидкості. Перевірили замок. Замок для мене був самою незвичною особливістю буксировки. Навіть старт з тєлєжки особливо нічим не вирізнявся. Просто тримаєш мотузочку до відриву і котишся. А замок треба міцно тримати в зубах. Не те щоб я літаю з відкритим ротом чи розмовляю в польоті, але точно не лечу зціпивши зуби. За всю затяжку це була єдина річ яку доводилось контролювати постійно.
‌Ще одна новинка, перед початком руху приходиться досить відчутно впиратися в спідбар.
‌Після відриву, трохи притисла ручку, як мені говорили. Дельт летить рівно, без крєнів. Десь на фоні крутиться думка тримати замок. А дельт то летить! Висота росте. Часом намагаюсь поглядувати на прилад. Тільки після посадки мені сказли, що я забула включити звук :oops: 😂.Сотню метрів вже набрала. А земля все віддаляється! Поступово наближаю ручку до балансирного положення. Замок часом чіплявся за спідбар і не давав видавати ручку. Затягнулась десь на 300 метрів і плюнула замок. Хоч перед відчепом я придбала ручку, апарат трохи проклюнув (пізніше мені сказали, що таке часто стається).
взагалі вся затяжка здалась мені рівнішою і спокійнішою ніж сам політ після відчепу. Над стартом попробувала покрутити спіраль, вісьмірки і скинути якось висоту якої в мене було на диво багато ( цілих 300 метрів!). Вражень було купа. Це навіть краще ніж після першого верхнього старту в Ходосіївці! За свідченнями очевидців зарано перехопилася в вертикаль, десь на такій же висоті як західний старт в Ходосіївці. Ну мені після 300 метрів здалось, що висоти вже якось мало і пора іти на посадку. :oops: Наступного разу треба би пізніше перехоплюватись)
Видала теж ранувато, і апарат радісно взмив і пролетів ще паро метрів.
Друга затяжка вийшла несподівано коротка для мене. Після відриву апарат трохи водив носом, але після того як я послабила ручку, стало краще. Цього разу не забули включити звук на приладі. Скоса дивлюсь на висоту, вже 70 метрів. І тут дивний звук і кудись пропала тяга...дельт трохи проклюнув і летить далі вже без набору висоти. Тут я розумію, що мене вже ніхто нікуди не тягне і власне кажучи можна вже і замок плюнути))
Не ясно чи це мотузка порвалася чи замок розкрився. На відео не видно, бо я вишу власне там де мотузка. Але коли змотували мотузку, відмітили що якщо вона і обірвалась, то досить мала її частина.
Сіла біля дороги. Нагадала собі нижче перехоплюватись, але всеодно високувато вийшло. Потрохи зібрались і роз'їхались додому.

Відео з кабіни:
https://youtu.be/WxgsEIHEuXw
https://youtu.be/qr5j90l2KtU

І ще одне збоку:
https://youtu.be/JFuFkKrYQTo

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Фасова, перший старт

Сообщение -tyt-- » Вт май 26, 2020 19:13

:Bravo: :Bravo: :Bravo:

І ще, водій-буксировщик потім сказав, що Настя затягувалась рівніше і спокійніше за всіх в цей день. Комплімент від водія, він об'єктивний ;)
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Фасова, перший старт

Сообщение -tyt-- » Вт май 26, 2020 19:34

А з рекомендацій: маючи висоту потренуй саме правильне керування, через "притиснути-відкренити-видати" на вході і на виході з поворотів. Поекспериментуй зі швидкістю в поворотах.
Тільки всі проби та експерименти не нижче 100 метрів над посадкою.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Matveich
Сообщения: 76
Зарегистрирован: Пт окт 16, 2015 21:23

Re: Фасова, перший старт

Сообщение Matveich » Вт май 26, 2020 22:14

Молодець!
На майбутні польоти можливо має сенс раздобути "дорослу" радіостанцію.

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Фасова, перший старт

Сообщение Nastia Owl » Пт авг 14, 2020 11:02

Подовження теми
Знову Фасова але інше крило :D
За день зробила 5 стартів (один зранку, 4 після 5-ї години)
1-й політ був без камери
2-й нечайно записали в таймлапсі. Загалом вийшов... гірше ніж 1-й. На затяжці мотузка зачепилась за гілку і прийшлось відчіплятись на 70м. Летіти на поч. поля з такої висоти сенсу не було, тому я хотіла трохи протягнути до старту ( щоб не сісти в кукурудзу) і розвернутися на 180. Але план не вдався, при повороті на 180 здалося що висоти вже малувато та і з вітром в хвіст поверталося так собі.. :? . Словом сіла по вітру ☹️
https://youtu.be/kjYRCKAtJg0
3-й нічого цікавого не сталося. Сіла вже нормально
https://youtu.be/SzrihxoRlpU
4-й Трохи покрутила нулики :D. Було навіть +0.4
https://youtu.be/npYLabnF8a0
5-й
https://youtu.be/zTVzQodVCdo

Прошу прокоментувати :)

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Фасова, перший старт

Сообщение -tyt-- » Пт авг 14, 2020 11:55

А "Студент" що, вже не потрібен?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 164
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Фасова, перший старт

Сообщение Nastia Owl » Сб авг 15, 2020 20:34

Так всеодно він не льотний поки

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 2294
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Фасова, перший старт

Сообщение -tyt-- » Пт окт 09, 2020 13:42

Nastia Owl писал(а):
Пт авг 14, 2020 11:02
Подовження теми

4-й Трохи покрутила нулики :D. Було навіть +0.4
https://youtu.be/npYLabnF8a0
Дисципліовано набираєш швидкість перед відцепкою - молодець!

Коли маєш висоту і одразу нема потоку, то варто застібнути нижню молнію хоча б до колін - буде значно зручніше. А натрапиш на потік і виберешся наверх, то і ноги не змерзнуть. Бо в потоці може бути не до застібання, "Крутити треба!" :D
Але не забуть розстібнути молнію, як знизишся до 100 метрів. :|

Варто перевісити підвіску трохи "нижче носом", хочаб в горизонт. А то зараз, схоже, ти з додатнім тангажем літаєш.

Важко щось коментуати за обробку потоків не бувши в тому повітрі. Хіба що… Якщо в тебе пару разів прилад "взвивав", то варто було спробувати саме там різко закрутити крутішу спіраль. А я не побачив навіть спроб на таке.

Посадка - гарно.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Ответить