Ітак, нарешті з'явилася можливість поїхати на малінку. І не просто подивитися, а попробувати прийняти участь і таки самій запуститися)
Зранку мене з татом підібрав В. Марчук і ми поїхали в Фасову.
На старті якраз вже готувалася Юля Бурлаченко. Приїхавши я усвідомила, що вже була тут раніше (десь рік тому), коли В. Ткаченку був потрібен легенький пілот для тандемного польоту. Тоді, до речі, так і не вдалося політати.
Як і того разу, пілоти були не сильно в захваті від особливостей цього старту..то машини їздять, то мотузка рветься, при більшості стартів тєлєжка з'їжджає з дороги на узбічча, але це наче нормально)
Після юліного старту до нас взагалі під'їхав місцевий агроном, і сказав щоб ми не топтали тут його ЕЛІТНУ пшеницю бо він на нас акт складе...
погода теж не дуже тішила. Небо поступово затягувалося хмарами і багато пілотів поверталися після затяжки не знайшовши потоків. Мені для першого старту потоки були не потрібні, але боковий вітер на старті трохи напрягав. Ближче до вечора Антон Лопатін запропонував поїхати на інший старт (там міг бути рівний вітер, і багато простору для посадки, без елітної пшениці). Розділились, залишили тандем катати пасажирів, і поїхали в інше село. Заїхали на дорогу в полі, і...той самий боковик на старті. Вирішили збирати мого студента, а раптом вітер стихне. Зібрала трапецію, а вітер явно не збирався ні стихати ні вирівнюватися. Я вже думала, ну все, політала. Варіант їхати на інший старт відхилили майже зразу - далеко (вже 5 година). Тож або чекати, або їхати додому.
Антон вирішив перевірити перпендикулярну дорогу, яку ми проїжджали на цьому ж полі. І, о щастя, там дув нормальний вітер в лоб. Перекотили туди вже зібраний дельт на тєлєжці, і почали готуватися до старту. Подорозі мені провели детальний інструктаж, що і як робити. А потім ще раз. А потім ще паро корисних порад від досвідчених пілотів.
Наче все запам'ятала, якщо щось піде не так, місця для аварійної посадки купа, треба чіплятися.
Старт вирішили робити зразу з тєлєжки. Поставили дельт на тєлєжку, показали як тримати мотузку, поки не набереш потрібної для відриву швидкості. Перевірили замок. Замок для мене був самою незвичною особливістю буксировки. Навіть старт з тєлєжки особливо нічим не вирізнявся. Просто тримаєш мотузочку до відриву і котишся. А замок треба міцно тримати в зубах. Не те щоб я літаю з відкритим ротом чи розмовляю в польоті, але точно не лечу зціпивши зуби. За всю затяжку це була єдина річ яку доводилось контролювати постійно.
Ще одна новинка, перед початком руху приходиться досить відчутно впиратися в спідбар.
Після відриву, трохи притисла ручку, як мені говорили. Дельт летить рівно, без крєнів. Десь на фоні крутиться думка тримати замок. А дельт то летить! Висота росте. Часом намагаюсь поглядувати на прилад. Тільки після посадки мені сказли, що я забула включити звук .Сотню метрів вже набрала. А земля все віддаляється! Поступово наближаю ручку до балансирного положення. Замок часом чіплявся за спідбар і не давав видавати ручку. Затягнулась десь на 300 метрів і плюнула замок. Хоч перед відчепом я придбала ручку, апарат трохи проклюнув (пізніше мені сказали, що таке часто стається).
взагалі вся затяжка здалась мені рівнішою і спокійнішою ніж сам політ після відчепу. Над стартом попробувала покрутити спіраль, вісьмірки і скинути якось висоту якої в мене було на диво багато ( цілих 300 метрів!). Вражень було купа. Це навіть краще ніж після першого верхнього старту в Ходосіївці! За свідченнями очевидців зарано перехопилася в вертикаль, десь на такій же висоті як західний старт в Ходосіївці. Ну мені після 300 метрів здалось, що висоти вже якось мало і пора іти на посадку. Наступного разу треба би пізніше перехоплюватись)
Видала теж ранувато, і апарат радісно взмив і пролетів ще паро метрів.
Друга затяжка вийшла несподівано коротка для мене. Після відриву апарат трохи водив носом, але після того як я послабила ручку, стало краще. Цього разу не забули включити звук на приладі. Скоса дивлюсь на висоту, вже 70 метрів. І тут дивний звук і кудись пропала тяга...дельт трохи проклюнув і летить далі вже без набору висоти. Тут я розумію, що мене вже ніхто нікуди не тягне і власне кажучи можна вже і замок плюнути))
Не ясно чи це мотузка порвалася чи замок розкрився. На відео не видно, бо я вишу власне там де мотузка. Але коли змотували мотузку, відмітили що якщо вона і обірвалась, то досить мала її частина.
Сіла біля дороги. Нагадала собі нижче перехоплюватись, але всеодно високувато вийшло. Потрохи зібрались і роз'їхались додому.
Відео з кабіни:
https://youtu.be/WxgsEIHEuXw
https://youtu.be/qr5j90l2KtU
І ще одне збоку:
https://youtu.be/JFuFkKrYQTo
Фасова, перший старт
- Nastia Owl
- Сообщения: 164
- Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Фасова, перший старт
І ще, водій-буксировщик потім сказав, що Настя затягувалась рівніше і спокійніше за всіх в цей день. Комплімент від водія, він об'єктивний
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Фасова, перший старт
А з рекомендацій: маючи висоту потренуй саме правильне керування, через "притиснути-відкренити-видати" на вході і на виході з поворотів. Поекспериментуй зі швидкістю в поворотах.
Тільки всі проби та експерименти не нижче 100 метрів над посадкою.
Тільки всі проби та експерименти не нижче 100 метрів над посадкою.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
-
- Сообщения: 76
- Зарегистрирован: Пт окт 16, 2015 21:23
Re: Фасова, перший старт
Молодець!
На майбутні польоти можливо має сенс раздобути "дорослу" радіостанцію.
На майбутні польоти можливо має сенс раздобути "дорослу" радіостанцію.
- Nastia Owl
- Сообщения: 164
- Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59
Re: Фасова, перший старт
Подовження теми
Знову Фасова але інше крило
За день зробила 5 стартів (один зранку, 4 після 5-ї години)
1-й політ був без камери
2-й нечайно записали в таймлапсі. Загалом вийшов... гірше ніж 1-й. На затяжці мотузка зачепилась за гілку і прийшлось відчіплятись на 70м. Летіти на поч. поля з такої висоти сенсу не було, тому я хотіла трохи протягнути до старту ( щоб не сісти в кукурудзу) і розвернутися на 180. Але план не вдався, при повороті на 180 здалося що висоти вже малувато та і з вітром в хвіст поверталося так собі.. . Словом сіла по вітру
https://youtu.be/kjYRCKAtJg0
3-й нічого цікавого не сталося. Сіла вже нормально
https://youtu.be/SzrihxoRlpU
4-й Трохи покрутила нулики . Було навіть +0.4
https://youtu.be/npYLabnF8a0
5-й
https://youtu.be/zTVzQodVCdo
Прошу прокоментувати
Знову Фасова але інше крило
За день зробила 5 стартів (один зранку, 4 після 5-ї години)
1-й політ був без камери
2-й нечайно записали в таймлапсі. Загалом вийшов... гірше ніж 1-й. На затяжці мотузка зачепилась за гілку і прийшлось відчіплятись на 70м. Летіти на поч. поля з такої висоти сенсу не було, тому я хотіла трохи протягнути до старту ( щоб не сісти в кукурудзу) і розвернутися на 180. Але план не вдався, при повороті на 180 здалося що висоти вже малувато та і з вітром в хвіст поверталося так собі.. . Словом сіла по вітру
https://youtu.be/kjYRCKAtJg0
3-й нічого цікавого не сталося. Сіла вже нормально
https://youtu.be/SzrihxoRlpU
4-й Трохи покрутила нулики . Було навіть +0.4
https://youtu.be/npYLabnF8a0
5-й
https://youtu.be/zTVzQodVCdo
Прошу прокоментувати
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Фасова, перший старт
А "Студент" що, вже не потрібен?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
- Nastia Owl
- Сообщения: 164
- Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59
Re: Фасова, перший старт
Так всеодно він не льотний поки
- -tyt--
- Сообщения: 2294
- Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11
Re: Фасова, перший старт
Дисципліовано набираєш швидкість перед відцепкою - молодець!Nastia Owl писал(а): ↑Пт авг 14, 2020 11:02Подовження теми
4-й Трохи покрутила нулики . Було навіть +0.4
https://youtu.be/npYLabnF8a0
Коли маєш висоту і одразу нема потоку, то варто застібнути нижню молнію хоча б до колін - буде значно зручніше. А натрапиш на потік і виберешся наверх, то і ноги не змерзнуть. Бо в потоці може бути не до застібання, "Крутити треба!"
Але не забуть розстібнути молнію, як знизишся до 100 метрів.
Варто перевісити підвіску трохи "нижче носом", хочаб в горизонт. А то зараз, схоже, ти з додатнім тангажем літаєш.
Важко щось коментуати за обробку потоків не бувши в тому повітрі. Хіба що… Якщо в тебе пару разів прилад "взвивав", то варто було спробувати саме там різко закрутити крутішу спіраль. А я не побачив навіть спроб на таке.
Посадка - гарно.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS