Занятия на выходных (новая тема)

Обсуждаем полёты в Ходосовке и на выезде
Ответить
Konstantin
Сообщения: 4
Зарегистрирован: Пт янв 25, 2019 16:04

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Konstantin » Сб мар 16, 2019 21:09

Планирую завтра быть!

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1912
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Ср мар 20, 2019 18:55

Nastia Owl писал(а):
Вс мар 10, 2019 14:14
Скинула відео, прошу розбору😃
Це за минулу неділю, 10.03.2019
Поїхали:
https://youtu.be/WZDLLj0UulI
1. Чисто тактичне побажання: на 0:05 тебе після старту вже підвернуло у напрямку, куди тобі потрібно. Так і треба було продовжити поворот, а не справляти курс, а потім знову закладати той же поворот в те ж ліво. Але вже значно далі від схилу, ніж могла би бути, продовживши поворот одразу.
2. Наскільки мені здається, на 0:20-0:21 ти хотіла повернути вправо на 90 градусів, а вийло майже на 180 і ти поспіхом вертала вліво, на захід. При поворотах, особливо при виході з поворотів, враховуй інерцію дельтаплана по крену, починати вихід з повороту краще до того, як повернеш на потрібний курс.
3. Намагайся тепер кожну посадку залишати собі висоту для розгону на посадочній прямій. Вчись садити апарати "по спортовськи" вже на УТ-шці. Тоді і на наступному типі простіше буде.

https://youtu.be/-M24BbsXs_Q

1. Правильный разбег!
Бегающие учлёты, учитесь, как нужно одновременно бежать, грузить и с креном бороться:
Изображение
2. На 0:11 вийшла з повороту на курс вздовж схилу. Так і пролетіла б трохи прямо, саме вздовж схилу, тренуючи режим випарювання в динаміку.
І відвертаючи від схилу дуже вже ручку випихувати звикла. Мені здається, що летіла тут на режимі мін. швидкості, а це небезпечно так близько до рельєфу. :evil:
Тому й відворот від схилу на 0:13 вийшов з прокльовом для набору швидкості, бо ти її відвертаючи втратила.
3. На 0:17 через ранній відворот опинилась високо, аде вже над серединою долини. Куди воно сідати?...
Краще не доводити себе у таке становище, коли ти опиняєшься високонад серединою посадочного майданчику. Бо тоді важше в нього вписатися, особливо на більш якісних апаратах. Поки є висота варто було тягнути вздовж схилу і відвертати десь біла "Стежки", щоб висота була менша і ти б знаходилась над краєм майданчику, а не над центром.
4. На гліссаді трохи не встигла за кренами, видала з креном. Прокатило. Але краще такого не допускати.

https://youtu.be/1xBfn0CFUu4

1. Тут тебе підтримало навіть трохи вище кромки :good: . Варто було б так і продовжувати летіти далі, щоб розвернутися десь перед/над "Стежкою". А так ранувато "у поля" повернула.
Тут можна було б розвернутися не на 90 від схилу, а на 180 на зворотній галс, висоти ще валом було.
2. Гм... Адже ти на 0:21-22, судячи по рухам твого центра ваги ;) таки спробувала підвернути вздовж схилу на зворотній галс. А через те, що робила це на мін. швидкості погода тобі радісно "допомогла" і довернула тебе на зворотній галс.
3. Так, що ти зразу з нього вискочити захотіла і відвернула вд схилу.
З прокльовом набору втраченої швидкості і аж діставанням стопами за нижній задній трос.
4. Холоднокровно довернула на чіткий захід і посадила апарат з розгоном на гліссаді. Молодець! :good:

https://youtu.be/rni6iZHBZ9Q
Погода вже трохи підстихла
1. Дуже рано почала перехоплюватись, не виправивши крен. А він не виправлявся довго через вже "відпущений", тобто "не задавлений" апарат. Але справилась, гут.
2. З 0:19 починає відворот вправо. І не набрала швидкості перед поворотом, зате відкренила і видала ручку справно. Через те поворот проходить на мін. швидкості, важко і довго. Необхідно набирати швидкість перед поворотом! :evil:
Тому й виходить у тебе відворот з прокльовом для набору швидкості. (порівняй висоту носу над горизонтом на 0:21 і 0:24)
3. Почалася "охота на моцика". Це він тебе так відволік, що ти в поцесі руління носа задрала? Тільки на 0:30 аппарат виходит на нормальні кути.
4. А байкер все намагався дорого перебігти, відволікав, відрулюючи від нього не набрала швидкість, посадка так собі :(

https://youtu.be/tOPPxrlbqcg

Погода вже суттєво стихла
1. Старт. перший поворот, політ вздовж схилу - гарно.
2. Відворот вправо - без розгону, з втратою швидкості і зісковзуванням вниз - погано.
3. На глісаді трохи розігналась, але малувато. Тому в зрізі вітру за контрсхилом тебе просадило і видача не була ефективною.
Шоб зручніше було розганяти апарат в ветикалі я стараюсь браися трохи повище, десь на рівні плечей долоні на стійки, трохи вище ніж ти. І висну на них всією вагою, Тоді апарат нормально розганяється, і не доводиться руки в ліктях вивертати "колінками назад". В четверг розкажу, що маю на увазі.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1912
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Чт мар 21, 2019 17:36

По польотам Насті позаминулої неділі (10.03.2019), загальний висновок.
Взагалі-то гарно. Впевнені старти, посадки, не губишся в польоті.

По тактиці: тільки звикаєш, приноровлюєшся, розвиваєш глазомір. Встигнеш на лекцію - розповім корисне. Не встигнеш - нагадай при наст. зустрічі, шоб я розповів тобі про траекторію підходу до схилу.

З помилок - одна основна, але небезпечна: В поворотах, якщо апарат одразу не нахиляється в крен, або не виходить одразу, то продовжуєш діяти тільки по крену і тримати ручку виданою. І відкренюючи з усієї сили часто перевидаєш ручку, що приводить до втарити швидкості, підвисання і зісковзування на нижнє крило. І взагалі небезпечно невиходом з повороту чи штопором.
Поки ці помилки проходять у тебе легко в основному через твою малу вагу, але не сподівайся, що вони завжди прокатять. Та і керувати апаратом на нормальній швидкості просто значно легше, чисто по зусиллям.

Рекомендації:
уважно контролювати швидкість в поворотах, особливо, коли доводиться прикладати зусилля в каналі крена.
Поки є висота тримайся біля схилу, на посадку йди з висоти в півсхилу.
Обережніше, по дотичній підходити до схилу. а не круто до нього (це про польот 17.03.). А то може бути як ось тут у Богдана: https://www.youtube.com/watch?v=9KsrBh3KMAQ (всі цілі, як не дивно. До речі, той же "Призрак" ;) ) І зверни увагу, у нього за весь політ ручка навіть до плечей не піднімалась, а ти її, враження, далі плечей пихаєш.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1912
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Пт мар 22, 2019 15:29

В воскресенье погоду похожую на правду обещают: https://www.windguru.cz/589645
Ветер сильноват, но может быть приемлем, облачность=без термички.
Побрызгать в обед может, но не много.
На вечер стихание, но и закосит. Но не критично.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Loa
Сообщения: 57
Зарегистрирован: Вс сен 09, 2018 22:16

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Loa » Сб мар 23, 2019 17:07

Гисметео говорит, шо брызгать почнет с рання. :crazy:

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1912
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Сб мар 23, 2019 20:22

По всем прогнозам осадки незначительные и краткосрочные
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1912
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Вт мар 26, 2019 18:56

На выходных в основном возился у ангара.
В основном с "Контактом" viewtopic.php?p=6191#p6191 и помогал Дима Хаиту собирать его "ДТ".
До конца не собрали - обнаружили покоцаность верхнего поперечного троса. Заодно рассказал Диме как погладить вставки обтекателей, а то они у него сильно заворачивались вдоль.
Перетрахнули ((с) "Бацька") ангар на предмет стоечных труб. Именно труб не нашли ни одной, но готовых стоек и заготовок под стойки ещё с десяток есть. Но можно уже думать в сторону закупить.
Да, напряг ребят-учлётов размонтировать несколько найденых ручек трапеции УТ с дальним прицелом сделать из них стойки при случае. А то безхозных ручек штуки три нашли.
К обеду подтянулись на Гору, Антон помог вынести "Баклажан". Я "Баклажану" даже успел изменить натяжение по консолям: отпустил на один шаг правую, м.б. поможет исправить левый крен.
Пообедали.
Ветер был ещё порывистый и сильно косил с севера.
После обеда наблюдали попытку Славы Фёдорова слететь на УТ с "Первой Ступеньки".
Как это виделось снизу:
1. Нормальный разбег.
2. Сразу после отрыва "упал" в горизонталь и пихнул ручку перед лицом, в "Студенческое" положение.
3. Одумался, поставил её в балансир, но было уже поздно: УТ-шка сорвалась, боковик с севера привёл к штопору влево. Четверть витка и "здратути склон!".
4. Самостраховка наполовину, ноги не поджал, вот ногами на повороте и вынес заднее колено килевой.

Глядя на это и косящий ветер я не стал облётывать "Баклажан", Собрались и ушли в ангар.
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1912
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Пт мар 29, 2019 11:40

На неділю обіцяють непоганий вітер.
https://www.windguru.cz/589645
Учбовий по силі, трохи косить з півдня, але не має стати проблемою.
Зранку я із Славою планую занятися ремонтом кільової "Конкорда", потрібен інструктор, що в цей час буде займатися з учльотами на "Стежці"/"Сходинці"
Люда :oops: ?
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Аватара пользователя
Nastia Owl
Сообщения: 135
Зарегистрирован: Пт авг 26, 2016 20:59

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение Nastia Owl » Пт мар 29, 2019 18:14

Я буду :D

Аватара пользователя
-tyt--
Сообщения: 1912
Зарегистрирован: Пн сен 07, 2015 10:11

Re: Занятия на выходных (новая тема)

Сообщение -tyt-- » Пт мар 29, 2019 18:39

Настёна отписалась, молодец! :good:

Ещё один перворазник собирается быть.

Люда, ты как? А то обязательно ещё пара человек с середины дня придут, те же Вжик и Костя Кибыць.
Меня на всех не хватит :%)
Wladimir Marchuk
Warbirds -tyt--(Technician Yearning for Troubleshooting)
55 IAP VVS

Ответить